اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین:

نهادینه کردن فرهنگ انفاق در جامعه از رویکردهای کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد نهادینه کردن فرهنگ انفاق، نیکوکاری و ترویج سنت‌های حسنه اسلامی در جامعه است.

نهادینه کردن فرهنگ انفاق در جامعه از رویکردهای کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، هدایت صفری در جمع ائمه جماعات، فعالان و مبلغان فریضه الهی زکات شهرستان البرز اظهار داشت: امروز کمیته امداد با رویکرد اعمال مدیریت حمایت از انسان‌های ضعیف و نیازمند و احیا و تقویت سنت‌های حسنه اسلامی برنامه‌ریزی و حرکت می‌کند تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: نهاد مقدس کمیته امداد زیر مجموعه‌ای از بیت ولایت و معین دولت است و به دور از تشریفات اداری، توسعه منطق حمایت از اقشار نیازمند را پیگیری می‌کند و با سفره‌ای که گسترانیده سعی دارد همه آحاد مردم نیکوکار و مؤمن را نیز به فیض خدمت به نیازمندان نائل آورد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین عنوان کرد: از دیگر مشخصه‌های این نهاد آن است که تحت نظارت عالیه ولی فقیه زمان قرار گرفته و به نیابت از ولی حمایت از افراد نیازمند و مستضعف را برعهده دارد.

صفری تصریح کرد: در سال گذشته این نهاد توانست با همت جهادی خدمات و تسهیلات مؤثری را به جامعه هدف ارائه کند که همکاری، همدلی و پا به کار بودن روحانیون و مبلغان در این راستا بسیار پررنگ و تأثیرگذار بوده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند ائمه جماعات، فعالان و مبلغان فریضه الهی زکات شهرستان البرز از آنان خواست تا در زمینه شجره طیبه، ارض طیبه و ثمره طیبه با نهاد کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول