اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

جمع‌آوری 670 میلیون تومان کمک مردمی در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از جمع‌آوری شدن مبلغ 670 میلیون تومان کمک مردمی از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

جمع‌آوری 670 میلیون تومان کمک مردمی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین عنایتی‌فر ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف ضمن تبریک هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری تعداد یک‌هزار و 64 پایگاه در سطح استان مستقر و تعداد یک‌هزار و 403 نیرو در این راستا فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: تعداد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی خراسان جنوبی در سال جاری نسبت به سال گذشته 34 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی یادآور شد: در جشن نیکوکاری سال گذشته مردم خراسان جنوبی مبلغ 600 میلیون تومان کمک کردند.

عنایتی‌فر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 670 میلیون تومان کمک مردمی در این استان جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: 25 درصد منابع کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از محل کمک‌های مردمی تامین می‌شود.

وی از رشد 50 درصدی کمک‌های مردمی استان در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در استان 107 هزار مشترک مستمر کمک مردمی داریم، افزود: از این تعداد نیز 10 هزار نفر در سال جاری جذب شدند.

عنایتی‌فر با بیان اینکه هم‌اکنون در حوزه اشتغال تعداد 17 هزار و 800 طرح اشتغالی در خراسان جنوبی در دست اجرا است، اظهار کرد: همچنین امسال تعداد 2 هزار و 700 طرح با اعتبار 11 میلیارد و 900 میلیون تومان در این استان اجرا شده است.

وی از بافت میزان 7 هزار و 700 متر مربع فرش در این استان طی سال جاری خبر داد و گفت: هم‌اکنون تعداد یک‌هزار و 350 کارگاه قالی‌بافی خانگی و 12 کارگاه قالی‌بافی تجمیعی در استان وجود دارد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی متذکر شد: در سال جاری تعداد 343 طرح اشتغال‌زایی در شهرستان خوسف از منابع امدادی و تسهیلاتی اجرا شده که این میزان نشان از تحقق 80 درصد تعهد کمیته امداد امام خمینی این شهرستان دارد.

انتهای پیام/69003/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول