اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس خبر داد

ثبت رکورد تولید 43500 تن کنسانتره زغال‌سنگ در شرکت پروده طبس

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس گفت: در ماه گذشته 43 هزار و 500 تن کنسانتره زغال‌سنگ از معادن مربوط به این شرکت تولید و رکورد جدیدی در این زمینه ثبت شد، تا گام بلند دیگری در راستای تأمین نیازهای صنعت فولاد کشور برداشته شود.

ثبت رکورد تولید 43500 تن کنسانتره زغال‌سنگ در شرکت پروده طبس

رمضان کریتی‌ثانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در تولید کنسانتره زغال‌سنگ رکورددار شده است به‌طوری که تلاش مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت منجر به ثبت رکورد جدید تولید 43 هزار و 500 تن کنسانتره زغال‌سنگ در اردیبهشت‌ماه سال جاری شد، تا گام بلند دیگری در راستای تأمین نیازهای صنعت فولاد کشور برداشته شود.

وی متذکر شد: پیرو بازدید معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از شرکت زغال سنگ پروده طبس و تأکید بر ضرورت افزایش میزان تولید؛ برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق این هدف انجام و اقدامات لازم در راستای اجرای کار به عمل آمد که نتیجه آن دستیابی به موفقیتی جدید در عرصه تولید کنسانتره زغال‌سنگ بود.

انتهای پیام/90001/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول