اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی خراسان‌جنوبی:

اتاق بازرگانی خراسا‌ن‌جنوبی مصمم به برطرف کردن مشکلات کارآفرینان است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خراسان‌جنوبی بر برطرف کردن مشکلات کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی در تعامل این اتاق با دستگاه‌های دولتی تأکید کرد.

اتاق بازرگانی خراسا‌ن‌جنوبی مصمم به برطرف کردن مشکلات کارآفرینان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان‌جنوبی، محسن احتشام با اشاره به تصویب قانون کسب و کار در مجلس و تأیید نهایی آن در شورای نگهبان اظهار داشت: امیدواریم با تصویب این قانون شاهد تسهیل و میل بیشتر در سرمایه‌گذاری و افزایش انگیزه کارآفرینی در کشور و سوق دادن سرمایه‌های سرگردان به سمت کارهای مولد باشیم.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در استان بیان داشت: امروز تولید کنندگانی موفق هستند و چالش‌های کمتری نسبت به دیگران دارند که با نگاه صادراتی اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خراسان‌جنوبی با تأکید بر رفع مشکلات کارآفرینان و صادر کنندگان استان تصریح کرد: رسالت ما این است که با تعامل و هم‌فکری این مشکلات تولید کنندگان و کارآفرینان دستگاه‌های ذی‌ربط را مرتفع کنیم.

احتشام با بیان اینکه نقطه نظرات کارشناسی اتاق بازرگانی مورد وثوق دستگاه‌های اجرایی است، یادآور شد: ایجاد اتاق فکر برای ارائه نقطه نظرات منطقی و یافتن راه‌های صحیح کارشناسی از اهداف ما است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان‌جنوبی با اشاره به سیاست‌های اصل 44 قانون‌ اساسی افزود: طرح‌ریزی کلان و فرآیند اجرای برنامه‌ها توسط بخش خصوصی در اتاق بازرگانی روند مثبتی داشته و دارد.

وی بر رسیدن به مدیریت انطباق تأکید کرد و یادآور شد: توسعه اقتصادی رفع محرومیت‌زدایی را درپی‌ دارد.

احتشام توازن بین درآمد و هزینه‌ها و هدایت سرمایه‌ها را یادآور شد و گفت: باید تولید انگیز دهنده باشد و تولید باید حاشیه سود مناسبی داشته باشد.

وی بر ارائه طرح منطقی و راهبردی در غالب بسته پیشنهادی در راستای رشد و رونق اقتصادی استان و توسعه صادرات توسط بخش خصوصی تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت عمران و سرمایه‌گذاری فرزان بیرجند نیز با اشاره به اقدامات ارزشمند صورت گرفته در اتاق بازرگانی یادآور شد: برای اجرای مطلوب فعالیت‌ها باید استراتژی، وظایف و برنامه اجرایی تدوین کنیم و زمان پیگیری مشخص باشد تا اعضای پیگیری کننده خود را متعهد به پاسخ‌گویی بدانند.

علیرضا عابدی با اشاره به تحولات نوین در عرصه‌های مختلف صنعتی و معدنی بر ارائه و گردآوری روش‌های نوین معدن و اکتشاف تأکید کرد. 

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول