اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند:

سهم خراسان‌جنوبی در ارزش افزوده محصولات استراتژیک ایده‌آل نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن بیرجند گفت: سهم خراسان‌جنوبی در کسب ارزش افزوده محصولات استراتژیک ایده‌آل نیست.

سهم خراسان‌جنوبی در ارزش افزوده محصولات استراتژیک ایده‌آل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن بیرجند، محسن احتشام با بیان اینکه اضافه شدن بخش کشاورزی به اتاق بازرگانی مسئولیت و رسالت اتاق را سنگین‌تر کرده، اظهار داشت: در اتاق بازرگانی ایران نیز دفتر کشاورزی تأسیس شده که روند کشت و کار کشاورزی را دنبال و از طرح‌ها، انتقادات و پیشنهادات استقبال می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد: کمیسیون کشاورزی در اتاق بازرگانی استان فعال‌تر شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن بیرجند راه‌اندازی وب سایت تخصصی زرشک و اختصاص بودجه به طرح نظارتی محصول زرشک از محل سازمان توسعه تجارت را از اقدامات انجام گرفته عنوان کرد.

احتشام تأکید کرد: بخش کشاورزی استان با توجه به موقعیت استراتژیک و کم آبی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، صنایع غذایی، آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی بیرجند نیز بیان کرد: در بخش کشاورزی ضعف در اطلاع‌رسانی وجود دارد.

بهرام حسنی ادامه داد: در سفر چهارم هیئت دولت به استان تفویض اختیارات خوبی صورت گرفت که در بحث کمبود آب و مشکلات ناشی از آن مقرر شد تا 120 میلیون مترمکعب آب از شاخه‌های داخلی کشور به خراسان‌جنوبی برسد که این پروژه تا پایان سال جاری در ردیف اعتباری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل مجتمع تولیدی مرغ مادر خراسان‌جنوبی نیز گفت: باید مکانی در نظر گرفته شود تا کشاورزان محصولات خود را به فروش برسانند که این امر نیازمند سازماندهی است.

سید حسین خیریه با اشاره به کوچک‌سازی واحدهای تولیدی گفت: در حال حاضر دنیا به سمت و سوی بزرگ شدن پیش می‌رود چرا که کوچک شدن واحدها هزینه‌ها را بالا می‌برد و از لحاظ فنی دچار مشکل می‌کند.

وی تأکید کرد: صندوق حمایت از کشاورزان توان حل مشکلات این قشر را دارد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول