اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خراسان جنوبی:

باید به مدیریت علمی در بازاریابی توجه شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خراسان جنوبی بیشترین مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان خراسان جنوبی را در بخش بازاریابی دانست و گفت: باید به مدیریت علمی در حوزه بازاریابی توجه خاصی صورت گیرد.

باید به مدیریت علمی در بازاریابی توجه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محسن احتشام صبح امروز در جمع مدیران اقتصادی خراسان جنوبی اظهار داشت: شعار صادرات محور توسعه از اهمیت زیادی برخوردار است که باید به آن توجه ویژه ای شود.
وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی در حل مشکلات صادرکنندگان در استان تلاش زیادی صورت داده است، افزود: صدور ویزا از جمله مشکلات پیش روی تجار بوده است که در حال حاضر تا حدودی مرتفع شده است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خراسان جنوبی ادامه داد: بیشتر تجار در سال 89 کالاهای خود را بدون ایران کد صادر کرده‌اند و مشمول جوایز صادراتی نمی‌شوند که باید در حل این مشکل نیز اقداماتی صورت گیرد.
احتشام زیر ساخت‌های میل 78 را مناسب ندانست و گفت: باید برای تامین زیرساخت‌های این مرز رسمی از سوی مسئولان استان چاره‌اندیشی شود. همچنین بسته حمایتی زرشک در چهار سال گذشته تدوین شده است و انجمن تولیدکنندگان عناب نیز فعالیت‌های خوبی را در استان آغاز کرده است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خراسان جنوبی به فعالیت‌های اتاق بازرگانی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: ساختمان اداری اتاق در سایت اداری در دست احداث است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
احتشام از ارائه تسهیلات با نرخ سود تک رقمی، تسهیل ورود تجار افغانی به استان و حمایت از تشکلات انجمن فنی و مهندسی در استان به عنوان سایر درخواست‌های این مجموعه از مسئولان عنوان کرد.
وی افزود: افزایش تسهیلات بانکی با سود تک رقمی برای ایجاد بازارهای جدید و مناسب و افزایش توان صادراتی از دیگر اقداماتی است که در صادرکنندگان انگیزه ایجاد می‌کند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خراسان جنوبی حجم صادرات در سال گذشته را 10 میلیون دلار عنوان کرد و گفت: در سال گذشته در افزایش صادرات زرشک و معرفی زعفران اقدامات خوبی صورت گرفت.
احتشام ادامه داد: در برنامه‌های آینده به دنبال بازارهای جدید هستیم و می‌توانیم با مدیریت صحیح این بازارها را در اختیار بگیریم.   
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول