اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

مساعدت 6 میلیارد ریالی به آسیب‌دیدگان از بلایای طبیعی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: بیش ‌از 6 میلیارد و 597 میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) به آسیب‌دیدگان بلایای طبیعی کمک شده که از این مقدار 2 میلیارد ریال برای مسکن این افراد بوده است.

مساعدت 6 میلیارد ریالی به آسیب‌دیدگان از بلایای طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی علی‌اکبر نخعی اظهار کرد: طی سال گذشته بیش از 6 میلیارد و 597 میلیون ریال به خانوارهای آسیب‌دیده بر اثر بلایای طبیعی از سوی این نهاد کمک شده است.

وی از تعداد خانوارهای آسیب دیده بر اثر حوادث و بلایای طبیعی در سال گذشته خبر داد و افزود: بر اثر حوادث و بلایای طبیعی یک‌هزار و 265 خانوار آسیب دیده‌اند که از این تعداد 866 خانوار مددجوی زیر حمایت این نهاد و تعداد 399 خانوار غیر تحت حمایت این نهاد بوده‌اند.

در حال ساخت بودن 75 واحد مسکونی برای مددجویان حادثه دیده

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی ادامه داد: تعداد یک‌هزار و 242 سبد غذایی و بهداشتی و 452 قلم کالا شامل چراغ، پتو، پیک نیک در بین خانواده‌های آسیب دیده توزیع شده است.

نخعی یادآور شد: تعداد 75 واحد مسکونی برای مددجویان حادثه دیده در خراسان جنوبی در حال ساخت بوده و تاکنون بیش از 2 میلیارد ریال در این راستا به آنان مساعدت شده و تعداد 87 واحد مسکونی در دست تعمیر است که در این زمینه نیز 796 میلیون ریال هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر و مطلوب‌تر به آسیب‌دیدگان طی سال گذشته 30 جلسه با ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه برگزار شده است.

انتهای پیام/2248/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول