اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی خبر داد

تولید 464 تخته فرش توسط مددجویان امداد خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌جنوبی در نیمه نخست امسال از تولید 464 تخته فرش به متراژ 2 هزار و 747 متر مربع توسط مددجویان این نهاد خبر داد.

تولید 464 تخته فرش توسط مددجویان امداد خراسان‌جنوبی

سید جواد رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به احیای صنعت بومی فرش در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در نیمه نخست امسال 464 تخته فرش به ارزش 7 میلیارد و 330 میلیون ریال توسط مددجویان امداد خراسان‌جنوبی بافته شده است.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 747 متر مربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان‌جنوبی تولید شده است، افزود: این صنعت می‌تواند زمینه اشتغال را برای گروهی از مددجویان زیر پوشش فراهم کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بیمه تضمینی برای آینده است، بیان کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری، ‌هزار و 851 نفر از مددجویان امداد خراسان‌جنوبی زیر پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

رضوی ادامه داد: از این تعداد مددجوی بیمه شده امداد خراسان‌جنوبی، 540 نفر را زنان زیر پوشش و یک‌هزار و 311 نفر را مردان زیر پوشش این نهاد تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیش از 2 هزار نفر از مددجویان امداد خراسان‌جنوبی در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: مددجویان باید آموزش ببینند تا آمادگی لازم برای اشتغال در آینده را داشته باشند و با آمادگی بیشتری به کار مشغول شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌جنوبی با اشاره به دوره‌های آموزشی برگزار شده، اضافه کرد: از این تعداد مددجویان آموزش دیده، 594 نفر در دوره‌های کوتاه مدت، 726 نفر در دوره‌های بلند مدت و 762 نفر در دوره‌های حرفه‌آموزی دانش‌آموزان دبیرستانی شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/69008/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول