اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه روحانیت مبارز:

مأیوس کردن مردم بزرگترین فتنه دشمن است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها در این برهه از زمان امیدوار کردن مردم به آینده و حضور پرشور در صحنه انتخابات است زیرا مأیوس کردن مردم برای عدم شرکت در انتخابات بزرگ‌ترین فتنه دشمن است.

مأیوس کردن مردم بزرگترین فتنه دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در دیدار خبرنگاران خبرگزاری فارس در بیرجند با اشاره به شرایط ویِژه کشور، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در اوج اقتدار قرار دارد و در تمام سیاست‌های داخلی و خارجی نظام تاکنون موفق بوده و توانسته‌ایم سیاست‌گذاران جهان را به چالش بکشانیم. 

وی افزود: مواضع محکم جمهوری اسلامی در منطقه علیه دشمنان به ویژه در مسئله سوریه، عراق و لبنان سبب شده تا توطئه‌های مختلفی برای ایران بچینند. 

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه بیداری اسلامی موجب انقلاب در سایر کشور‌ها شده، تصریح کرد: اصولا این حرکت‌ها برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است زیرا تمام حرکت‌ها در مصر، تونس، لیبی و نقاط دیگر از مساجد آغاز شده و با نماز جماعت جمعه ادامه پیدا کرده و فریاد‌های تکبیر در همه جا طنین‌انداز شده است.

ابراهیمی بیان داشت: در مجموع تمام تحولاتی که در منطقه به وجود آمده است زاییده تفکر انقلاب اسلامی است که از اندیشه امام خمینی(ره) نشأت گرفته و ادامه دهنده راه ایشان مقام معظم رهبری است.

وی به موضوع انرژی هسته‌ای اشاره کرد و گفت: دشمنان می‌دانند در این مسئله ما انحراف نداریم و هیچ دلیلی مبنی بر انحراف داشتن ما وجود ندارد و تاکنون هر چه بازرسان آژانس هسته‌ای از نیروگاه‌های ما بازرسی کردند هیچ چیزی دستگیرشان نشده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که آنها با اصل انقلاب و نظام مشکل دارند که می‌تواند در آینده اصول لیبرالیسم را به طور کامل زیر و رو کند زیرا تنها کشوری که امروز توانسته تمدن غرب را به چالش بکشاند نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ابراهیمی به تحریم‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ملت ایران توانست در برابر این تحریم‌ها و فشارها ایستادگی کند و این تحریم‌های به اصطلاح فلج‌کننده نه تنها اثری در اراده مردم و کم کردن پیشرفت‌های نظام نداشته بلکه همواره نظام رو به جلو حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه امسال در اوج تحریم‌ها، انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها را در پیش داریم، اذعان کرد: وحدت جامعه و تبعیت از مقام رهبری جزء لاینفک انقلاب اسلامی ایران است و به فرموده رهبری این انتخابات به موقع برگزار می‌شود و هیچ توقفی در نظام جمهوری اسلامی به لطف خداوند به وجود نخواهد آمد.

عضو جامعه روحانیت مبارز کشور ارزیابی کرد: امسال نیز دشمنان بی‌تردید به دنبال فتنه هستند اما با تجربیاتی که از فتنه سال 88 آموخته‌ایم فتنه تحقق پیدا نمی‌کند.

 ابراهیمی با بیان اینکه فتنه‌ای بالاتر از مأیوس کردن مردم نیست، ابراز داشت: دشمن به دنبال نا‌امید کردن مردم در عرصه انتخابات و عدم حضور یافتن آنها در پای صندوق‌های رأی است.

وی یادآور شد: مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها در این برهه از زمان امیدوار کردن مردم به آینده و حضورشان در صحنه است.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: با توجه به سخنان رهبری نقش و حضور مردم در عرصه انتخابات موجب اقتدار نظام و مأیوس کردن دشمنان می‌شود.

 انتهای پیام/22481/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول