اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق مردم بیرجند و درمیان در مجلس:

مشکل اقتصاد جامعه با فرهنگ حل می‌شود

نماینده سابق مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی با علوم اقتصادی حل نمی‌شود بلکه با فرهنگ قابل حل است.

مشکل اقتصاد جامعه با فرهنگ حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام سید علیرضا عبادی ظهر امروز در همایش تجلیل از خیران شهرستان بیرجند در ارتباط با فلسفه پول و ثروت اظهار داشت: خداوند همه چیز را برای استفاده بشر آفریده است و پول و ثروت را برای انجام مبادلات اقتصادی حل مشکلات انسان به او داده است.

وی با بیان اینکه ثروت برای حل مشکلات زندگی و برای رسیدن انسان به قرب الهی است اذعان داشت: در جامعه ما مشکلات به خاطر پول است که از جمله این مشکلات رباخواری، تقلب، کم‌فروشی، دزدی و خیانت به دیگران بوده است.

بیشترین سود برای ثروتمندان هوشمند است

نماینده سابق مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: پول با برکت آن است که مشکل انسان را حل کند و خاصیت ثروت زیاد اگر بیشتر از ظرفیت انسان باشد این است که برای انسان مشکل ایجاد می‌کند.

عبادی با اشاره به اینکه مشکل اقتصاد با علوم اقتصادی حل نمی‌شود، ادامه داد: مشکل اقتصاد جوامع با فرهنگ حل می‌شود.

وی متذکر شد: خداوند به خیران این توفیق را داده که کار خیر انجام دهند و امید است که کار خیر فرهنگی در جامعه ما برای بالا بردن فرهنگ مردم افزایش یابد.

نماینده سابق مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین سود برای ثروتمندان هوشمند است، خاطر نشان کرد: ثروتمندی هوشمند است که بر اساس عقل، شرع و فطرت عمل کند.

انتهای پیام/2248/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول