اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

هدف دشمنان فراموش شدن خصلت‌های انقلابی در ملت ایران است

استاندار زنجان با بیان اینکه همه تلاش استکبار این است که ویژگی‌های انقلابی را از اوج به پایین بکشد، گفت: هدف دشمنان فراموش شدن خصلت‌های انقلابی در ملت شریف ایران است.

هدف دشمنان فراموش شدن خصلت‌های انقلابی در ملت ایران است

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دنیا 34 سال است که اسلام انقلابی را تجربه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اسلام انقلابی دنیا را به حرکت درآورده است، خاطرنشان کرد: اسلام در دفاع از حق مظلومان جهان فریاد برآورده است و در مقابل صهیونیست‌ها مواضع مستحکمی دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز آثار اسلام انقلابی در جهان مشاهده می‌شود، تصریح کرد: اسلام انقلابی جمهوری اسلامی ایران در قیاس با اسلام دوران قبل از پیروزی انقلاب ویژگی‌ها و خصوصیات ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه تا امروز برای دفع همه فتنه‌ها و صحنه‌های پر‌مخاطره از ویژگی‌های انقلابی در جمهوری اسلامی ایران استفاده شده است، اضافه کرد: مردم در دوران قبل از انقلاب در بنیان‌های اعتقادی مشکلی نداشتند اما از اسلام انقلابی برخوردار نبودند.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه همه تلاش استکبار این است که ویژگی‌های انقلابی را از اوج به پایین بکشد، ادامه داد: هدف آنها فراموش شدن خصلت‌های انقلابی در ملت شریف ایران است.

وی با تاکید بر اینکه هدف امروز ما تاثیرگذاری بیشتر خلق و خوی انقلابی است، یادآور شد: محور همه ویژگی‌های انقلابی نیز ولایت و رهبری است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه ولایت و رهبری تابلوی راهنما و محور حرکت در مسیر انقلاب است، افزود: امروز تقویت عقیده و دین‌باوری در جامعه ضروری است.

وی تاکید کرد: برای استمرار انقلاب اسلامی و حرکت در این مسیر باید دین و ایمان مردم تقویت شود.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول