اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج کارگری

کارگران بسیجی قزوین به دیدار رهبر انقلاب رفتند

رئیس سازمان بسیج کارگری استان قزوین گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج کارگری، کارگران بسیجی و نمونه استان به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتند.

کارگران بسیجی قزوین به دیدار رهبر انقلاب رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمود باباشاوردی ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان اظهار داشت: در سومین روز از هفته بسیج کارگری که با عنوان «کارگر، فرهنگ کار و افزایش تولید» نام‌گذاری شده است، کارگران بسیجی و نمونه با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

باباشاوردی افزود: در این دیدار مقام معظم رهبری با ایراد سخنانی در خصوص نقش، جایگاه و اهمیت این قشر در جامعه، بر تولید ملی و ارتقای کیفیت کالای ایرانی تأکید کردند.

وی در خصوص شکل‌گیری سازمان بسیج کارگری بیان کرد: از زمان آغاز جنگ تحمیلی، قشر کارگر و اصناف از اقشار پیش‌قدم در اعزام به جبهه بودند و معاونت اداری، کارگری و اصناف سپاه نیز در همان دوران شکل گرفت.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان قزوین ادامه داد: از آنجا که مدیریت امور سه قشر تأثیرگذار در قالب یک معاونت کار دشواری بود، بسیج کارگری از بسیج کارمندی و اصناف منفک شد و فعالیت خود را به صورت جداگانه پی گرفت.

باباشاوردی خاطرنشان کرد: بنا به ابلاغیه سازمان بسیج کارگری کشور از روز پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هر سال به عنوان هفته بسیج کارگری گرامی داشته می‌شود و امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای این هفته در کشور از جمله استان قزوین در نظر گرفته شده است.

این مسئول، بازدید و تجلیل از خانواده‌های دو شهید کارگری قزوین، حضور در گلزار شهدای شهر قزوین و تجدید بیعت با آنان را از برنامه‌های اجرا شده در آغازین روز از این هفته عنوان کرد.

باباشاوردی، «کارگر، مهدویت و معنویت» را عنوان دومین روز از هفته بسیج کارگری ذکر و تصریح کرد: در این روز ضمن حضور گسترده کارگران بسیجی در نماز جمعه، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در قزوین و سایر شهرستان‌‌های استان، به فرماندهان و مسئولان سپاه نواحی اختصاص یافت.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های گوناگون در روز هشتم اردیبهشت با عنوان «کارگر، بصیرت و جهاد اقتصادی» بیان کرد: همچنین فردا که روز بسیج کارگری نام گرفته است، با برگزاری همایش گرامیداشت بسیج کارگری و یادواره شهدای کارگر استان در حسینیه سپاه صاحب‌الامر (عج)، از خانواده شهیدان قاریان‌پور، میرسجادی و عطاری به عنوان سه شهید شاخص کارگری قزوین تجلیل به عمل می‌آید.

باباشاوردی اذعان کرد: همچنین در روز دهم اردیبهشت با عنوان «کارگر، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» برنامه گرامیداشت بسیج کارگری در نیروگاه شهید رجایی و یکی از شرکت‌های شهرستان تاکستان برگزار می شود و در آخرین روز از این هفته نیز که با عنوان «کارگر، ولایت و اقتدار ملی» نامگذاری شده است، بسیج کارگری و تشکل های کارگری استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/77011/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول