اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

اگر نیروهای انقلابی وارد نشوند وضعیت پیچیده‌تر می‌شود

امام جمعه جم گفت: انتخابات آینده بسیار پیچیده است و اگر نیروهای انقلابی وارد صحنه نشوند، وضعیت از این هم پیچیده‌تر خواهد شد.

اگر نیروهای انقلابی وارد نشوند وضعیت پیچیده‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی بعد از ظهر امروز در آیینی به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، در دیدار پاسداران، معلمان و مربیان شهرستان جم با اشاره به نقش و جایگاه ویژه معلمان در رشد و تعالی جامعه اظهار داشت: معلمی شغل انبیاست و معلمان از اهمیت خاصی در جامعه برخوردار هستند.

امام جمعه شهرستان جم ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم،‌ مناسبت‌های پیشرو را نیز تبریک گفت و خاطر نشان کرد: بی‌شک معلمان جان‌مایه حیاط علمی و قله‌های رفیع معرفت و معنویت جامعه هستند.

گنجی افزود: زبان معلم مبین آثار کتاب تکوین و بیان او مفسر آیات تشریع است و در بوستان زندگی،‌ انسانیت معلم باغبان است و معلم در واقع نگهبان مرزهای فکر و فرهنگ است.

وی تصریح کرد: به راستی ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی و تعظیم در مقابل عظمت، شکوه و گرانمایگی این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

این مسئول در ادامه به انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: در گذشته سه دولت را پشت سر گذاشته‌ایم که یکی دولت اصلاحات و دیگری سازندگی و اصولگراست و در حال حاضر انتخابات آینده بسیار پیچیده شده است و اگر نیروهای انقلابی وارد صحنه نشوند، وضعیت از این هم پیچیده‌تر خواهد شد.

وی اظهار داشت: باید با دشمن‌شناسی و هوشیاری کامل در صحنه انتخابات وارد شویم تا دشمن نتواند فتنه دیگری را رقم بزند.

گنجی بر لزوم مشارکت بالای مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی در خرداد ماه تاکید کرد.

انتهای پیام/2451/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول