اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع):

کادرسازی برای آینده انقلاب هدف حلقه‌های صالحین است

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، تربیت انسان‌هایی در تراز انقلاب و کادرسازی برای آینده آن را هدف اصلی حلقه‌های شجره طیبه صالحین خواند.

کادرسازی برای آینده انقلاب هدف حلقه‌های صالحین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی‌اکبر بیگدلی در برنامه سلسله نشست‌های هیئت عاشقان ولایت که از سوی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین و با حضور سردار سالار آبنوش، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان در حسینیه شهید مطهری سپاه برگزار شد، اظهار داشت: حلقه‌های شجره طیبه صالحین در مجموعه سپاه و بسیج برکات زیادی را به همراه داشته است.

وی بیان کرد: تشکیل این حلقه‌ها در درجه نخست گام بزرگی در کادرسازی برای سپاه و بسیج و در درجه بعدی عامل مؤثری در تربیت نیروهای شایسته نظام است.

بیگدلی، تعمیق معرفت و تقویت بینش سیاسی و دینی را از دیگر اهداف شکل‌گیری این حلقه‌ها برشمرد و افزود: بنا به تأکید مقام معظم رهبری افراد در هر جایگاهی وظیفه تقویت این شجره طیبه را دارند.

وی تعلیم و تربیت را از موضوعات کلیدی در زندگی افراد عنوان کرد و ادامه داد: لازمه سعادتمندی هر فرد توجه به تربیت در کنار تعلیم است و چنانچه شخصی توجه خود را تنها به تعلیم معطوف کند، نتیجه آن شقاوت و یا از دست رفتن کارایی تعلیم است.

سرمربی هیئت عاشقان ولایت بر ضرورت تقویت بنیه علمی و سیر مطالعاتی افراد در مجموعه بسیج و سپاه تأکید و خاطرنشان کرد: پرداختن به ابعاد تربیتی در ضمن تقویت دانش، سلامت بیشتر جامعه را به دنبال دارد.

بیگدلی در بخش دیگری از سخنانش به نامگذاری سال جاری با عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر در نامگذاری سال‌ها، به تقویت اقتصادی کشور توجه نشان می‌دهند که دلیل آن تمرکز دشمنان روی نقاط ضعف کشور و در نتیجه از پای درآوردن نظام از طریق از بین بردن حلقه اتصال مردم با امام و ناامید کردن آنان است.

وی با اشاره به اینکه دهه جاری دهه پیشرفت و عدالت نامیده شده است، بیان کرد: از آنجا که پیشرفت بدون عدالت معنا ندارد و باید با برابری و برادری همراه باشد، تحقق این امر نیازمند حرکتی جهاد گونه است که به فرموده رهبری در این راستا برای بیمه کردن دائمی کشور باید دو حماسه در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی آفرید.

این مسئول، توجه به اقتصاد مقاومتی را با مد نظر قرار دادن راهبردهای مقام معظم رهبری در حوزه حماسه اقتصادی مورد تأکید قرار داد.

بیگدلی یادآور شد: در سال جاری کشور به حماسه نیاز مبرم دارد و یکی از مصادیق عمده آن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و دوره چهارم شوراهای شهر و روستاست.

وی با اشاره به وجود فرصت‌ها و تهدیدهایی در هر دو انتخابات، اذعان کرد: باید با تبدیل تهدیدها به فرصت، از انتخابات به عنوان سکوی پرتاب انقلاب به قله‌های بلندتر بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: در مرحله بعد باید به مردم کمک کرد تا در کنار حضور حماسه‌وار در انتخابات، انتخاب آگاهانه داشته باشند که در این راستا تبیین چگونگی این انتخاب وظیفه اصلی بسیج است.

بیگدلی بر مد نظر قرار دادن گفتمان ولایت در این زمینه تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری در سفر خود به استان‌های آذربایجان و خراسان و پس از آن در دیدار قشر کارگر اعلام کردند که رئیس جمهور آینده باید در تراز انقلاب باشد.

وی عنوان کرد: مردم نیز باید تلاش کنند تا با بررسی این شاخص‌ها، مقایسه نامزدها با آن و شرکت در همایش‌ها به انتخاب آگاهانه برسند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه دشمن قصد نفوذ در بدنه نظام جمهوری اسلامی را دارد، باید در زمینه انتخاب بهترین افراد برای نمایندگی در شوراهای شهر و روستا نیز به مردم آگاهی داد.

هیئت عاشقان ولایت ماهانه در قالب همایشی با حضور مسئولان بسیج و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین از سوی نواحی سپاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77011/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول