اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

رسالت پاسداران حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: رسالت امروز سپاه پاسداران حفاظت از امنیت مردم و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رسالت پاسداران حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی شهید طباطبایی زاهدان اظهار داشت: پاسداران در درجه اول به معارف دینی باید آشنا باشند چرا که غفلت ما، برای دشمنان فرصت‌آفرین خواهد بود.

وی افزود: در راستای انتخابات پیش رو، وظیفه اساسی که بر عهده پاسداران قرار دارد رأی دادن و حفاظت از امنیت جامعه است، زیرا سپاه رسالتش پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب بوده و باید به عالی‌ترین آموزه‌های دینی مجهز شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: در حال حاضر در سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های خوبی محقق شده که می‌توان از آنها در زمینه رشد و بالندگی پاسداران بهره گرفت.

سعیدی اضافه کرد: خداوند سه گونه موجود عاقل و با شعور آفرید که یک نوع آن در آسمان‌ها هستند و همانا فرشتگان الهی بوده و از نور به وجود آمده‌اند که شهوت جنسى و خورد و خواب و دیگر شهوات را ندارند، گناه از آنان سر نمى‌زند، تسلیم محض پروردگار بوده و نوع دیگر انسان است که خداوند متعال او را با دو دست قدرتمند خویش پدید آورد و ملائکه بر او سجده کردند و استاد آنان شد، هم عقل و هم شهوت در وجودش گذاشت و از خاک و آب به وجود آورد.

این مسئول اضافه کرد: نوع سوم نژاد جن است که خداوند ایشان را از آتش بى دود (باد) پدید آورد، و مثل انسان عقل و شهوت به آنها داده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: درجه ارتشبدی بالاترین درجه در ارتش ایران است که به تدریج از سربازی آغاز شده و به ارتشبدی ختم می‌شود.

سعیدی با اشاره به سیر تکاملی موجودات گفت: رشد موجودات تدریجی است یعنی از پله اول آغاز ‌‌‌‌‌تا به پله سوم و چهارم برسد چرا که رشد و تکامل از صفر تا بی‌نهایت است.

وی بیان داشت: انسان می‌تواند با فراگیری از هدایت، ارضای تکوینی و تشریعی به نقطه‌ای برسد که خدایی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اذعان داشت: هدایت تکوینی که شامل همه موجودات می‌شود عبارت است از اینکه خداوند هر موجودی را به گونه‌ای آفریده که به طور غریزی و غیر اکتسابی می‌تواند به سوی هدف نهایی و کمال مطلوب خود که قرب الهی است، حرکت کند.

این مسئول متذکر شد: رهبر دینی در سه سطح نبوت، امامت و نماینده ولی‌فقیه جریان دارد که باید سه وظیفه خود، معرفی نرم‌افزار بعثت، عملیات‌سازی این نرم‌افزار و پاسداری از این نرم‌افزار را عملی کند.

انتهای پیام/75002/ن40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول