اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

پیروزی انقلاب نخستین حماسه ملت ایران بود

استاندار زنجان گفت: پیروزی انقلاب و استقرار حکومت اسلامی نخستین حماسه ملت ایران بود.

پیروزی انقلاب نخستین حماسه ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در همایش حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: با استقرار حکومت اسلامی در نظام تحولی بزرگی در جهان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جهان اسلام را از خواب بیدار کرد، افزود: انقلاب اسلامی اسلام خفته را بیدار کرد که آثار آن هنوز در جامعه دیده می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه هر فعل و انفعالی در محیط‌های بین‌المللی در حال حاضر متاثر از ترس دشمن از نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: هر روز که می‌گذرد آثار و برکات نظام در جهان آشکارتر می‌شود.

وی با بیان اینکه هر حرکتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جهان برای مقابله با نظام اسلامی پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: رویارویی با نظام اسلامی از اهداف دشمنان است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به تاثیرپذیری جهان از دستاوردهای انقلاب اسلامی یادآور شد: اقتدار و عظمت انقلاب ایران در همه عرصه‌ها به چشم می‌خورد.

وی حرکت‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دشمنان را مقابله با نظام اسلامی عنوان کرد و گفت:‌ انقلاب اسلامی به عنوان بیرق‌دار اسلام واقعی همواره مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است.

استاندار زنجان نگاه یک میلیارد و 400 میلیون نفر مسلمان جهان را به نظام اسلامی معطوف دانست و تصریح کرد: گذر از پیچ‌های تاریخی همواره به برکت انقلاب اسلامی رقم خورده است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در عبور از گردنه‌های سخت هجمه‌های دشمنان موفق عمل کرده است، افزود: یک هزارم تهدیدات و فتنه‌های دشمنان اگر علیه کشوری دیگر بود، معلوم نبود آن کشور کجای تاریخ قرار بگیرد.

رئوفی‌نژاد فشارها، تحریم‌ها، هزینه‌ها و هجمه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی را سؤالی بزرگ در برابر چشم بشریت عنوان کرد و افزود: پیشرفت‌ها، عملکردها و ترقی‌های مختلف ایران پاسخ سؤال جهان بشریت است.

وی با اشاره به نقش مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام اسلامی تصریح کرد: مردم وفادار، متدین، متعهد، ولایی و پرشور ایران اسلامی با حضور گسترده در صحنه و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان داده‌اند.

رئوفی‌نژاد شرایط کنونی نظام اسلامی را حساس و جدید عنوان کرد و گفت:‌ دشمن از هر ظرفیت و ابزاری برای توطئه علیه نظام اسلامی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه ایران ملتی حماسه‌ساز است، ادامه داد: روحیه حماسه‌سازی در مردم ایران وجود دارد و در طول 34 سال گذشته همواره آن را به منصه ظهور گذاشته است.

استاندار زنجان حماسه انقلابی، پیروزی انقلاب و استقرار حکومت اسلامی را نخستین حماسه ملت ایران نامید و افزود: حماسه دفاعی هشت سال دوران دفاع مقدس دومین حماسه بزرگ ملت ایران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حماسه اعتقادی 9 دی از دیگر حماسه‌های مردم ایران است، افزود: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به حماسه‌های ملت ایران در سال‌جاری اضافه می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه حماسه را نمی‌توان با شعار ایجاد کرد، افزود: حماسه نیازمند برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام/73003/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول