اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

رسانه‌های استکبار، با مخاطب قراردادن سه چهارم مردم جهان مقابل انقلاب ایستاده‌اند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: جریان رسانه‌ای استکبار، بیش از سه چهارم مردم جهان را مخاطب قرار داده تا معنویت دینی و اسلامی و در رأس همه با معنویت شیعی و انقلاب اسلامی مقابله کنند.

رسانه‌های استکبار، با مخاطب قراردادن سه چهارم مردم جهان مقابل انقلاب ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری محمد حسین سپهر در نشست هیئت عاشقان ولایت در شهرکرد اظهار کرد: شناخت حق و باطل، حرکت در مسیر معیارها، سنجش خواص با معیارهای ولی فقیه، پرهیز از احزاب گرایی، قوم گرایی و علایق شخصی و تکلیف گرایی از مهم‌ترین مؤلفه‌های بسیج است.

وی، ایثار با جان، مال، آبرو و پایبندی به اصول و ارزش‌ها را از ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و گفت: امپراطوری‌های رسانه‌ای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دنیای استکبار علیه ارزش‎های ناب اسلامی و دینی به شدت فعالیت می‌کنند.

سپهر اظهار داشت: وجود 130 شبکه فارسی زبان با مدیریت استکبار علیه آرمان‌ها، اعتقادات و ارزش‌های اسلامی، دینی و اعتقادی فعالیت می‌کنند و افزون بر 2 هزار شبکه ماهواره‌ای در کشور ما قابل دریافت است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جریان رسانه‌ای استکبار، بیش از سه چهارم مردم جهان را مخاطب قرار داده تا معنویت دینی و اسلامی و در رأس همه با معنویت شیعی و انقلاب اسلامی مقابله کنند.

وی به نقش اول بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی اشاره کرد و گفت: امروز به برکت فرهنگ بسیجی، کشورهای اسلامی با استکبار می‌جنگند.

سپهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: بسیجیان و خانواده‌های شهدا در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی باید یک سهم برجسته داشته باشند.

وی عناصر نهفته در حماسه را شجاعت، فداکاری، کرامت نفس، عزت، اقتدار و سربلندی، همت عالی، مقاومت و پیروزی برشمرد و گفت: اهداف حماسه دفع خطر و تهدید، نمایش اقتدار و عزت، حمایت از ارزش‌ها و آرمان‌ها است.

این مسئول گفت: نتیجه حماسه همواره پیروزی است، همان طوری که نتیجه دفاع مقدس پیروزی کشور و ناکامی دشمن بود.

وی با اشاره به پیش نیازهای حماسه، گفت: وجود بصیرت و موقع شناسی یکایک دلسوزان نظام و انقلاب، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، ایجاد فضای امید و پرهیز از سیاه نمایی و وجود شناخت عمیق از شرایط و موقعیت کشور در سطح داخلی و خارجی و اقتضائات و مصلحت جامعه از پیش‌نیازهای حماسه محسوب می‎شود.

سپهر اظهار داشت: انتخاب حماسی و منتخب حماسی با حضور حداکثری مردم رقم می‌خورد و مردم باید بهترین منتخب را که بیشترین نقاط قوت و کمترین نقاط ضعف را دارد انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب اصلح یعنی مدیری برای جامعه اسلامی برگزینیم که کارآمدی اسلام بر دنیا نشان داده شود، ادامه داد: ولایت‌مداری، مدیر، کارآمد، ارزشی و مردمی بودن از ویژگی‌های کاندیدای اصلح است.

انتهای پیام/68001/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول