اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی خواستار شد

تبیین نقش رهبری دینی در فرآیند انقلاب و تاسیس حکومت اسلامی

استاندار خراسان‌رضوی گفت: تبیین نقش رهبری دینی در فرآیند انقلاب و تاسیس حکومت اسلامی بایستی از جمله راهبردهای ستاد بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) باشد.

تبیین نقش رهبری دینی در فرآیند انقلاب و تاسیس حکومت اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‎رضوی، محمدحسین فروزان مهر در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی، ایجاد امید عمومی نسبت به آینده را یکی دیگر از این راهبردها دانست و اظهار داشت: از این فرصت باید در راستای تبیین علل دشمنی استکبار جهانی و قدرت‎های زورگو با انقلاب، نظام اسلامی و مردم شریف ایران استفاده شود.

وی با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‎تر این مراسم به عنوان یک تکلیف اظهار کرد: برجسته‌سازی اقتدار و صلابت نظام، روحیه ظلم‌ستیزی، پایداری و عزت‌آفرینی ملت ایران و تحلیل عوامل پیروزی انقلاب اسلامی از جمله نقش رهبری مقتدرانه امام خمینی(ره) باید در برنامه‎های مراسم امسال مد نظر قرار گیرد.

فروزان‌مهر ضمن تاکید بر لزوم پرداختن به علل محبوبیت آرمان‎ها و شخصیت امام راحل و نظام اسلامی در اذهان مسلمانان و نیز آزاداندیشان دنیا در این ایام گفت: تبیین اندیشه‎های سیاسی حضرت امام(ره) و جایگاه ولایت فقیه برای آحاد جامعه و نسل سوم انقلاب ضروری است.

استاندار خراسان‎رضوی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در تکوین و گسترش امواج بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: باید تصویری روشن از انقلاب و فرهنگ غنی اسلامی، مردم‌سالاری دینی از دیدگاه امام خمینی و نقش قشرهای مختلف جامعه در تداوم آن ارایه شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید از ایام ارتحال امام خمینی (ره) به عنوان فرصتی برای تجدید بیعت مردم مومن و همیشه در صحنه با ولی فقیه و افزایش مشارکت عمومی در انتخابات استفاده شود.

استاندار خراسان‎رضوی ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ضمن اعلام عشق و ارادت خود به آرمان‎های بنیان‎گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، دشمنان را مایوس می‎کنند.

در این جلسه حجت الاسلام سید محمد سلطانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان‎رضوی نیز ضمن تشریح برنامه‎های بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: این ستاد با 17 کمیته و برنامه‎ریزی در جهت برگزاری 34 برنامه کلی در استان، آغاز به کارکرده است.

وی افزود: علاوه بر برگزاری ویژه برنامه‎ها، در روزهای 13، 14 و 15 خردادماه به ترتیب مراسم بزرگداشتی از سوی نیروهای مسلح، نماینده معزز ولی فقیه در خراسان بزرگ و شورای اداری خراسان‎رضوی در حرم مطهر برگزار می‎شود.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول