اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رادیو معارف صورت می‌گیرد

تحلیل بیانات رهبر انقلاب برای انگلیسی زبانان

تحلیل سخنان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجلاس جهانی علما و بیداری اسلامی از کانال «ندای اسلام» رادیو معارف پخش می‌شود.

تحلیل بیانات رهبر انقلاب برای انگلیسی زبانان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در پی برگزاری اجلاس جهانی علما و بیداری اسلامی در تهران، سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در این اجلاس و اهداف این اجلاس در جهان اسلام برای آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان در برنامه «تحلیل خبری News Analysis» کانال ندای اسلام بررسی می‌شود.

در این برنامه ضمن پخش و تحلیل سخنان ولی امر مسلمین جهان در این اجلاس، طی یک میزگرد، اثرات این کنفرانس در بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی در فلسطین، مصر، عراق و... و اهمیت اتحاد جوامع مسلمان با حضور اعجاز حسین مبلغ و کارشناس مسائل جهان اسلام از اسکاتلند و دکتر مهدی ترابی کارشناس مسائل سیاسی و اسلامی بررسی خواهد شد.

برنامه «تحلیل خبری» کاری از کانال ندای اسلام به سردبیر تهیه کنندگی مرتضی نمازی در پنج قسمت30 دقیقه‌ای از 29 اردیبهشت 92 روزهای یکشنبه ساعت 10 و 15 دقیقه از کانال ندای اسلام رادیو معارف تقدیم معارف جویان انگلیسی زبان خواهد شد.

برنامه‌های کانال ندای اسلام ضمن دریافت از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس) و پایگاه اطلاع‌رسانی این کانال به نشانی   www.coiradio.com، از طریق ماهوارهbadr5 در مدار 26 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات 27500 افقی و نرخ تصحیح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 و ماهوارهExpress AM22 در مدار 53 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 12582 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 24000 عمودی و نرخ تصحیح اطلاعات 3/2 قابل دریافت است.

انتهای پیام/78002/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول