اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

نقش زنان در ارتقای جایگاه انقلاب بی‌نظیر است

استاندار همدان گفت: بانوان با حضور پرشور خود در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نقش مهمی در حفظ و ارتقاء جایگاه انقلاب اسلامی دارند.

نقش زنان در ارتقای جایگاه انقلاب بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از بانوان برتر استان همدان با اشاره به اینکه زنان در فعالیت‌های قبل از انقلاب همواره پیشتاز بوده‌اند، افزود: نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نیز بر همگان واضح و روشن است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم خانواده‌ها مستحکم در پیشبرد اهداف نظام حرکت کنند، افزود: در دوران قبل از انقلاب دشمن معتقد به عدم توجه به جایگاه زن در جامعه اسلامی بود.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه زنان ایرانی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش زیادی داشتند، اظهار کرد: زنان با حضور گسترده خود در راهپیمایی‌ها همواره موجب خشم ستمگر زمانه می‌شدند که بسیاری از آنها نیز در این راه به شهادت رسیدند.

وی نقش زنان در حفظ و ارتقای جایگاه انقلاب اسلامی را بسیار مهم دانست و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس بخش عظیمی از زنان در تأمین مایحتاج جبهه‌های جنگ بسیار فعال بودند و برخی به صورت خودجوش با حضور در جبهه‌ها در مقابل دشمنانی که تا بن دندان مسلح بودند، می‌ایستادند.

آزاد در بخش دیگری از سخنانش حضور بانوان در پیمودن مسیر علمی کشور را مهم دانست و خاطرنشان کرد: زمانی بانوان با عدم امکانات تحصیلی مواجه بودند اما امروز نیمی از تحصیل‌کردگان و دانشجویان را دختران و بانوان تشکیل می‌دهند که نشان از پویایی جامعه زنان ایرانی دارد.

وی با اشاره به اینکه غربی‌ها بر آزادی زنان نگاه دیگری دارند، اضافه کرد: غربی‌ها به خانواده که انسجام جامعه را به دنبال دارد نگاه کورکورانه‌ای دارند که همین امر از هم پاشیدگی و از بین رفتن نظام خانواده جامعه غربی را به دنبال دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه زن در غرب به عنوان یک کالا ارزش خود را از دست داده است، اظهار کرد: امروز برخی از جوانان ایرانی با تقلید کورکورانه از رفتارهای غربی تقلید می‌کنند و غرب‌زده شده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز به صورت‌های مختلف در جامعه تبلیغات صورت می‌گیرد و مرتب برنامه‌های سوء علیه ما پخش می‌شود تا به آرامی وارد خانواده‌ها شوند و فروپاشی آن را رقم زنند.

آزاد خاطرنشان کرد: سرمایه جوامع اسلامی دین و اعتقادات آنهاست که اگر این سرمایه گرفته شود، بزرگترین سرمایه را از ما گرفته‌اند اما این امر با هوشیاری همه مردم به ویژه بانوان می‌توان خنثی شود.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران زن در عرصه اطلاع‌رسانی بیان داشت: بانوان خبرنگار همواره با همراهی مسئولان نقش خود را در اطلاع‌رسانی به نحو مطلوب ایفا کردند.

استاندار همدان در پایان با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: در نامگذاری امسال، مظهر حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد ماه است و برای ایجاد این حماسه علاوه بر حضور حداکثری باید شور حماسی نیز بیافرینند.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول