اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‎رضوی:

معلمان برتر خراسان‎رضوی به دیدار رهبر انقلاب می‎روند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‎رضوی گفت: آموزش و پرورش در ایام هفته معلم 104 برنامه‎ متمرکز استانی، شهرستانی و منطقه‎ای داشته و یکی از مهم‌ترین برنامه‎ها، دیدار معلمان برتر استان با رهبر معظم انقلاب است.

معلمان برتر خراسان‎رضوی به دیدار رهبر انقلاب می‎روند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمدتقی فخریان صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: معلمان می‎توانند پرچم‌داران مبلغ فرمایش رهبر معظم انقلاب در سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» باشند.

فخریان با اشاره به همکاری‎های خوب استانداری و دیگر ارگان‌ها برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته معلم یادآور شد: امسال در 9 هزار و 740 مدرسه برنامه تقدیر و قدردانی با برنامه‌ریزی مدیران و همکاری انجمن اولیای مدارس به صورت اختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در تمام طول این هفته برنامه‌ها به صورت روزانه در صبحگاه و برنامه‌های ویژه در نوبت عصر که دبیران وقت آزاد داشته باشند، برگزار می‎شود.

وی تاکید کرد: هیچ تعطیلی برای برنامه‌های این هفته نداشته و هیچ کلاسی نباید تعطیل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی از تقدیر از معلمان برتر، معلمانی که مولف کتاب بوده‌اند، مدیران برتر مدارس و مدیران اسبق آموزش و پرورش استان با همکاری استانداری در این هفته خبر داده و تاکید کرد: یکی از پر افتخارترین برنامه‌ها، رونمایی از کتاب خاطرات و تجربیات مدیران برتر آموزش و پرورش بعد از انقلاب اسلامی ایران است که با ارزش‌ترین اندوخته آموزش و پرورش نیز هست.

وی یادآور شد: در اولین روز این هفته معلمان و مدیران کشور برای غبارروبی مزار شهدای گمنام گرد هم می‌آیند و مراسمی هم برای یادبود از شهیدان معلم استان برگزار می‌شود.

فخریان با اشاره به اینکه استان خراسان‌رضوی در امر مدرسه‌سازی و همکاری خیرین در کشور پیشتاز است، خاطرنشان کرد: مراسمی باشکوه با حضور یک‌هزار خیر مدرسه ساز جهت تقدیر و ترویج این آیین آسمانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این هفته برنامه ویژه‌ای برای مدارس استثنایی استان در نظر گرفته شده و تقدیر از معلمان مدارس استثنایی که از معلمان سخت کوش و صبور ما هستند، یکی از برنامه‌های ویژه ما است. فخریان گفت: یکی از برنامه‌های اداره آموزش و پرورش طبق سنوات گذشته در این ایام دیدار معلمان با نمایندگان محترم رهبر معظم انقلاب در استان است و استاندار خراسان‌رضوی هم در این ایام با حضور در مدارس، برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه از جمع کل 29 هزار معلم استان، پنج معلم توانستند رتبه اول کشوری را کسب کنند که این رقم برای استان در مقایسه با دیگر استان‎ها بسیار مطلوب و حائز اهمیت است، افزود: از این معلمان با اهدای 12 میلیون تومان به هر نفر و تعدادی از معلمان که رتبه‎های محلی و استانی داشتند نیز با اهدای جوایز نقدی قدردانی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر استان از لحاظ پیشرفت‎های علمی جایگاه خوبی را داراست و این جایگاه برای استان پهناور خراسان‌رضوی مدیریتی نیرومند می‎خواهد.

فخریان یادآور شد: کسب رتبه‎هایی مانند مقام دوم المپیادهای جهانی، رتبه اول در مسابقات آزمایشگاهی کشور، رتبه اول در رشته‎های فنی و حرفه‎ای و کار و دانش کشور، رتبه دوم رشته تربیت بدنی و ورزش و افزایش 100 درصدی تعداد دانش آموزان استعدادهای درخشان، باعث افتخار و حاصل تلاش معلمان دلسوز استان است.

گفتنی است برنامه‎های هفته معلم از 12 تا 18 اردیبهشت به مدت 10 روز برگزار می‎شود.

انتهای پیام/70005/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول