اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

قلم شهید مطهری هدایتگر اندیشه‌های نوپای انقلاب بود

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: شهید مطهری قلمی هدایتگر برای اندیشه‌های نوپای انقلاب در مسیر اسلام بود.

قلم شهید مطهری هدایتگر اندیشه‌های نوپای انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالرضا عزیزی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت مقام شامخ معلم در دانشگاه آزاد اسلامی شیروان اظهار کرد: معلمان نبی مکرم اسلام را الگوی تعلیم و تعلم می‌دانند و تمام سعی آن‌ها پیشرفت علمی در مسیر ارزش‌های دینی است.

نماینده شیروان افزود: امروز ایران اسلامی به برکت ایمان معلمان و تلاش و جدیت دانش آموزان و دانشجویان در مسیر ترقی و پیشرفت گام بر می‌دارد و در آینده‌ای نزدیک به قطب علمی در جهان اسلام مبدل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علم و دانش، اساس پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای است، تصریح کرد: تغییرات بنیادی در نظام آموزش و پرورش در سال‌های اخیر نشانگر همت و تلاش دولت برای تحول اساسی در نظام تعلیم و تعلم است.

عزیزی گفت: شهید مطهری قلمی هدایتگر برای اندیشه‌های نوپای انقلاب در مسیر اسلام بود و امروز معلمان با تأسی از این اندیشه پاک به آموزش و پرورش دانش آموزان همت می‌گمارند.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه به عنوان خانه دوم دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است و معلم در حکم والدین می‌تواند نقش تأثیرگذاری در تعلیم و تربیت دانش آموزان داشته باشد.

به گزارش فارس، در حال حاضر سه هزار و 500 دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/63001/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول