اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

دشمن از مسیر فرهنگی قصد رسوخ به پیکره انقلاب را دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه نیازمند تقویت بنیا‌ن‌های دینی هستیم، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال رسوخ از مسیرهای فرهنگی به پیکره اسلام و انقلاب هستند، پس باید هوشیار بود.

دشمن از مسیر فرهنگی قصد رسوخ به پیکره انقلاب را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد پیش از ظهر امروز در جلسه ساماندهی شئون فرهنگی در مراسمات مذهبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نشأت گرفته از تعالیم اولیا و انبیای الهی است، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال رسوخ از مسیرهای فرهنگی به پیکره اسلام و انقلاب هستند، پس باید هوشیار بود.

وی با بیان اینکه عمق ریشه‌های اعتقادی ما در موضوعات فرهنگی است بیان داشت: وظیفه و رسالت ذاتی ما بر این بنا شده تا این مسئولیت مهم را سرلوحه کار خود قرار داده و با اقدامی ارزشمند آثار خیر و برکت دنیوی و اخروی را برای خود به دست آوریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در باب اعتکاف عنوان کرد: انبیای الهی هر کدام به شکلی خاص اعتکاف را به جا می‌آوردند که این سنت حسنه از گذشتگان برای ما نیز باقی مانده است.

وی تصریح کرد: اعتکاف از برکات انقلاب اسلامی است که نسل‌های جوان و نوجوان بسیار از آن استقبال می‌کنند که این امر مهم اگر با خلوص نیت و ذکر و دعا باشد آمرزش گناهان را در پی خواهد داشت.

قاسمی‌فرزاد در باب آثار فردی اعتکاف افزود: اعتکاف در تقویت اراده انسان بسیار مؤثر است چرا که باعث می‌شود انسان در مقابل کبائر و گناهان مقاومت کند و از لحاظ درونی به تکامل روحی نزدیک‌تر شود.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برکات اعتکاف این است که در ایام اعتکاف و ایامی که معنویات در جامعه اوج می‌گیرد جرم و جنایت در جامعه کاهش پیدا می‌کند که نتیجه آن برقراری دوستی و اخوت بین برادران دینی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تأکید بر تقویت بنیان‌های دینی یادآور شد: در راستای تقویت بنیان‌های فرهنگی باید تمام دستگاه‌های اجرایی استان با همکاری یک کار جدی با برنامه‌ریزی دقیق را تعریف کنند تا بتوانیم در این موضوع نتیجه لازم را بگیریم.

وی در پایان سخنانش گفت: در راستای تقویت فرهنگ اسلامی و ایرانی باید تلاش کنیم و هر آنچه در توان داریم را بگذاریم تا مسیر ورود دشمن که مسیر فرهنگی است را ببندیم.

انتهای پیام/89007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول