اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

بسیج از ابتدای شکل‌گیری اصلی‌ترین بستر اعتلای انقلاب بوده است

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: بسیج از ابتدا شکل گیری تاکنون اصلی‌ترین بستر حضور مردم برای حفظ و اعتلای انقلاب بوده است.

بسیج از ابتدای شکل‌گیری اصلی‌ترین بستر اعتلای انقلاب بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سرهنگ سید‌عطا‌ءالله میرکمالی در همایش گرامیداشت هفته بسیج کارگری در اراک اظهار داشت: جامعه کارگری با تقدیم بیش از 14 هزار شهید در میادین نبرد حق علیه باطل و در محل کار خود دین خود را به انقلاب ادا کرده و مایه افتخار ایران اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: کارگران گردانندگان اصلی چرخ‌های صنعت و اقتصاد این کشور هستند که با عرق خود، خودکفایی و استقلال را برای کشور به ارمغان می‌آورند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به نقش کارگران در توسعه اقتصادی کشور بیان داشت: نقش کارگران در توسعه اقتصادی کشور نقش غیر قابل انکاری است، چرا که این کارگران هستند که چرخ‌های تولید کشور را به چرخش درآورده و موجب کار و تولید می‌شوند.

وی با بیان اینکه کارگران در تحقق شاخص‌های کلان اقتصادی و حرکت به سمت تحقق اهداف سند چشم‌انداز کشور نقش بسیار تعیین کننده و راه‌گشایی دارند، خاطر نشان ساخت: بدون شک تحقق اهداف چشم‌انداز 20 ساله بدون حضور کارگران در عرصه‌های کار و تلاش امکان‌پذیر نخواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: در شرایطی که نظام اسلامی شدیدترین تحریم‌ها و فشارهای دشمنان را پشت سر می‌گذارد، این کارگران هستند که با کار و تلاش خود کشور را در پیمودن این مسیر سخت یاری می‌رسانند.

میرکمالی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان گفت: کارگران در جنگ اقتصادی دشمنان، در خط مقدم قرار داشته و با کار و تولید محصولات مختلف یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم می‌کنند.

رئیس اسبق سازمان بسیج کارگری کشور نیز کارگران بسیجی را مایه رشد، غرور و آرامش کشور دانست و گفت: امروز در کارخانه‌ها و واحدهای مختلف تولیدی شاهد حضور کارگرانی هستیم که با دستان هنرمند خود محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کنند.

علیرضا لایق‌حقیقی افزود: همه به خوبی می‌دانیم که دشمنی استکبار با نظام و اسلام هیچگاه پایان نخواهد یافت، اما در نهایت پیروزی در این جنگ از آن اسلام و نظام اسلامی است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات تصریح کرد: ماه آینده کشور آزمون بسیار سخت و خطیری را پیش رو دارد که حضور پرشور مردم در این انتخابات موجب سربلندی کشور از این آزمون خواهد بود.

رئیس اسبق سازمان بسیج کارگری کشور حماسه سیاسی را به معنی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای دانست و بیان کرد: کارگران باید دوشادوش سایر اقشار جامعه در انتخابات حضوری جدی و پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/87002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول