اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین خبر داد

بازدید کمیته نظارت بر تأسیسات قزوین از 1017 مرکز گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: در طول ایام نوروز کمیته نظارت بر تأسیسات گردشگری این استان از یک هزار و 17 مرکز گردشگری بازدید و با متخلفان برخورد قانونی کرده است.

بازدید کمیته نظارت بر تأسیسات قزوین از 1017 مرکز گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، اسدالله بیرانوند اظهار داشت: معاونت نظارت بر نحوه ارایه خدمات گردشگری در سال 92 از تأسیسات گردشگری استان قزوین برای نظارت بر کیفیت و کمیت و نرخ اغذیه، ارائه سرویس مطلوب به مسافران، رعایت بهداشت بازدید مشترک داشته که در صورت عدم رعایت قوانین با متخلفان برخورد قانونی شده است.

وی با اشاره به نحوه کنترل تأسیسات گردشگری استان قزوین توسط کمیته نظارت ستاد تسهیلات سفر کشور افزود: با توجه به بازدید‌های به عمل آمده در طول ایام نوروز از یک هزار و 17 مرکز گردشگری ( هتل،‌ مهمانپذیر، سفره‌خانه سنتی، واحدهای پذیرایی بین راهی، ‌دفاتر خدمات مسافرتی، مجتمع‌های خدمات رفاهی و کاشانه‌های گردشگری) بازدید صورت گرفت که از این تعداد برای 14 مورد تشویق، ‌38 مورد تذکر، هشت مورد اخطار کتبی، دو مورد نیز تعلیق صادر شد.

این مسئول اظهار داشت: کمیته نظارت گشت‏‌های نظارتی خود را برای کنترل خدمات تأسیسات گردشگری این استان از 25 اسفند 91 آغاز و تا پایان تعطیلات 92 نیز ادامه داد که این بازدیدها توسط کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهداشت، سازمان صنعت معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره کل نظارت بر اماکن عمومی و شبکه دامپزشکی صورت پذیرفت.

گفتنی است؛ هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف تأسیسات گردشگری با شماره تلفن 3685024 و سامانه پیام کوتاه 300002585 به صورت شبانه روزی تماس بگیرند.

انتهای پیام/77002/و/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول