اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

رشد 25 درصدی بازدید از اماکن گردشگری چالدران در نوروز

فرماندار چالدران گفت: بازدید از اماکن گردشگری چالدران در نوروز 92 نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 25 درصد رشد دارد.

رشد 25 درصدی بازدید از اماکن گردشگری چالدران در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران احمدرضا قلی‌پور صبح امروز در جلسه ارزیابی عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان چالدران که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان چالدران در نوروز 92 قابل تقدیر است.

وی با اشاره به آمار گردشگران ورودی به این شهر، تصریح کرد: امسال حدود 82 هزار نفر وارد این شهر شده و از اماکن دیدنی و تفرجگاه‌های چالدران بازدید کرده‌اند.

قلی‌پور با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان، افزود: برخی از آثار تاریخی این شهرستان از جمله مقبره سید صدرالدین و قره کلیسا از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهر به شمار می‌روند که بیش‌ترین میزان بازدیدها را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه قره کلیسا در این شهرستان سبب شده تا هر سال شاهد ورود گردشگران از اقصی نقاط جهان به این شهرستان باشیم، اعلام کرد: نوروز امسال از شش کشور اتریش، ترکیه، کره، آلمان، ژاپن و سوئد گردشگران به این شهرستان آمده بودند تا از آثار تاریخی این شهر بازدید کنند.

فرماندار چالدران از رشد 25 درصدی بازدید کنندگان از آثار تاریخی چالدران خبر داد و اظهار داشت: این افزایش ناشی از استقبال مطلوب ستاد اسکان و تبلیغات رسانه‌ای بود که سبب شد تا اماکن گردشگری و دیدنی این شهر بیش‌تر از گذشته برای علاقمندان معرفی شوند.

قلی‌پور اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود تابستان امسال نیز شاهد افزایش میزان گردشگر ورودی به این شهر باشیم.

انتهای پیام/61001/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول