اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پالایشگاه جم انجام شد

خدمات‌رسانی روزانه به 2 هزار گردشگر در پلاژ گردشگری پایانه بندر سیراف

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم از خدمات‌رسانی روزانه به 2 هزار گردشگر در پلاژ گردشگری پایانه بندر سیراف در ایام نوروز خبر داد.

خدمات‌رسانی روزانه به 2 هزار گردشگر در پلاژ گردشگری پایانه بندر سیراف

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال استقبال کم‌نظیری از برنامه‌های جشن‌های نوروزی شرکت پالایش گاز فجر جم در ساحل پلاژ بندر سیراف به‌وجود آمد و شاهد حضور هزاران میهمان نوروزی در این برنامه‌ها بودیم.

نعمت‌الله جمالی خاطر نشان کرد: نهایت تلاش خود را در راستای ارایه خدمات مطلوب به کارکنان و خانواد‌ه‌ها و بستگان آنان در طول ایام نوروز به‌عمل آوردیم و انتظار می‌رود مورد رضایت آنها قرار گرفته باشد.

این مسئول از خدمات‌رسانی روزانه به 2 هزار گردشگر در پلاژ گردشگری پایانه بندر سیراف خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده ساحل نیلگون خلیج همیشه فارس در پلاژ بندر سیراف را به منطقه گردشگری برای کارکنان بدل کردیم که مورد استقبال گسترده‌ای نیز قرار گرفت.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: حضور خانواده‌ها در ایام نوروز در برنامه‌های روابط عمومی در بندر سیراف توأم با نشاط و رضایتمندی بوده که برای مجموعه مدیران پالایشگاه بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: برنامه‌های جشن‌های نوروزی به مدت 15 شب ادامه داشت که در بسیاری از این شب‌ها برنامه موسیقی زنده با دو گروه موسیقی محلی بوشهر که هر دو از گروه‌های برجسته استان و در زمینه موسیقی فولکلوریک و بندری از بهترین‌ها در سطح کشور هستند، شب‌های خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی برای میهمانان ایجاد شد.

جمالی گفت: با شروع دهه اول فاطمیه (س) موسیقی زنده تعطیل و با برنامه‌های متنوع دیگر و انجام مسابقات ورزشی اوقات خوشی را برای کارکنان و میهمانان آنها رقم زدیم.

وی با اشاره به استقبال گسترده کارکنان، خانواده‌ها و حتی دیگر شرکت‌های تابعه وزارت نفت از برنامه‌های ایجاد شده تاکید کرد: قطعا سال آینده متقاضی دو برابری خواهیم داشت که باید از هم‌اکنون اقدامات اولیه برای میزبانی مطلوب صورت پذیرد.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم اذعان داشت: علاوه بر کارکنان و میهمانان این شرکت، گروه‌های متعددی از کارکنان و خانواده‌های شرکت SPGC، نفت و گاز مرکزی، پتروشیمی‌های تابعه و حتی شرکت پالایش گاز پارسیان و افراد بومی منطقه نیز در این مراسمات و جشن‌ها حضور داشتند.

وی گفت: به جز برنامه‌های زنده موسیقی و مسابقات ورزشی تعدادی غرفه نیز برای ارائه خدمات به میهمانان در نظر گرفته شده بود.

جمالی، غرفه صنایع دستی قشقایی، غرفه آش دوغ محلی، غرفه نقاشی کودکان، غرفه گریم کودکان، غرفه بادکنک، غرفه خمیر بازی و غرفه سرو چای و آب جوش را از غرفه‌های فعال در این برنامه‌ها دانست.

این مسئول همچنین قایق سواری، دوچرخه سواری، نجات غریق، مسابقات متعدد ورزشی، پخش فیلم‌های سینمایی و کودک از طریق ویدئو پروژکتور در حاشیه ساحل و روی پرده را از دیگر برنامه‌های فعال در مرکز تفریحی شرکت پالایش گاز فجر جم در بندر سیراف در ایام نوروز دانست.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول