اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس رسانه برتر در حوزه گردشگری شد

خبرگزاری فارس در آذربایجان‌شرقی به عنوان رسانه برتر در حوزه گردشگری انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

خبرگزاری فارس رسانه برتر در حوزه گردشگری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و دست اندرکاران جشنواره ملی صدای بهار در آذربایجان‌شرقی در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی تجلیل شدند.

در این آیین که در تالار جمهوری استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان به همراه چند تن از شهرداران و مدیران رسانه‌ها تجلیل شدند.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفر استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، فرمانده پلیس راه های استان، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان، فرمانداران شهرستان‌های تبریز، مراغه، ورزقان و مرند، مدیرعامل هلال احمر استان و رئیس آموزش و پرورش استان از جمله تجلیل شدگان در این مراسم بودند.

همچنین شهرداران شهرهای سراب، مرند، مراغه، شهر جدید سهند به همراه رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر تبریز، سرپرست خبرگزاری فارس در آذربایجان‌شرقی و مدیرمسئول روزنامه مهد آزادی از سوی رییس ستاد تسهیلات سفر و استاندار آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در لوح تقدیر استاندار آذربایجان‌شرقی به سرپرست خبرگزاری فارس در آذربایجان شرقی آمده است: بی‌تردید یکی از شاخصه‌ها و ارکان اصلی حماسه اقتصادی توسعه گردشگری است که با همراهی و هماهنگی تمام ارگان‌ها مرتبط با امر گردشگری و همنوایی خدمت رسانی محقق می‌‌شود.

بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی شما در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 1392 که رضایتمندی خیل عظیم گردشگران را فراهم کرد و تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول