اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیاهکل خبر داد

توزیع 12 هزار عدد بروشور گردشگری نوروزی در سیاهکل

فرماندار سیاهکل گفت: بالغ بر 12 هزار عدد بروشور معرفی گردشگری سیاهکل بین مسافران نوروزی این شهرستان توزیع شد.

توزیع 12 هزار عدد بروشور گردشگری نوروزی در سیاهکل

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حسنعلی‌ حاجتی امروز در جلسه فرمانداری این شهرستان اقدام‌های صورت گرفته ستاد تسهیلات نوروزی سیاهکل را تشریح کرد.

وی ایجاد نمایشگاه‌ و فروشگاه‌های عرضه آثار هنرمندان صنایع‌دستی و سوغات محلی در معرفی جاذبه‌های گردشگری سیاهکل را از جمله اقدام‌ها ذکر کرد.

این مسئول اظهار کرد: امیدواریم اقدام‌های صورت گرفته توسط اعضای ستاد تسهیلات نوروزی و تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان آرامش و آسایش مسافران نوروزی را فراهم آورده باشد. 

وی تهیه بروشورهای مختلف در راستای معرفی جاذبه‌های طبیعی و گردشگری سیاهکل را اقدامی برای معرفی تاریخ و فرهنگ شهرستان توصیف کرد.

حاجتی گفت: در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان بالغ بر 12 هزار نسخه بروشور و راهنمای گردشگری برای بهره‌گیری از نقاط تاریخی و دیدنی بین گردشگران و مسافران نوروزی توزیع شد.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گلباران مزار شهدای سیاهکل در لحظه تحویل سال نو و استقبال از مسافران در بقاع متبرکه و مساجد روستایی در قالب طرح آرامش بهاری را از جمله اقدام‌های فرهنگی این شهرستان در ایام نوروزی برشمرد.

فرماندار سیاهکل، به پیش‌بینی اقدام‌های امنیتی راه‌های مواصلاتی و درون شهری توسط پلیس راه و پلیس راهور اشاره کرد و یادآور شد: گشت‌های مراقبتی و پاسگاه‌های انتظامی برای حفظ امنیت اماکن مسکونی و بازار انجام شد.

وی متذکر شد: در این راستا عوامل نیروی انتظامی به صورت 24 ساعته در حال گشت‌زنی بودند و شش نقطه از شهر و بخش دیلمان و پیرکوه را زیرپوشش امنیتی مناسبی قرار دادند.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول