اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 189

دادبود: برای رسیدن به اشتغال پایدار توجه به گردشگری ضروری است

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: برای رسیدن به اشتغال پایدار توجه به مقوله گردشگری امری ضروری است.

دادبود: برای رسیدن به اشتغال پایدار توجه به گردشگری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود در مراسم تجلیل از خادمان تسهیلات سفرهای نوروزی استان گلستان اظهار داشت: سال 1392 در استان گلستان به صورت حماسی شروع شد و امیدواریم که این روحیه حماسی همچنان با قوت ادامه یابد.

وی تصریح کرد: در ستاد تسهیلات دائمی سفر اقدامات بسیار با تدبیر صورت گرفت و همه دستگاه‎ها برای خدمات‎رسانی مطلوب به مسافران زحمات زیادی کشیدند.

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: کمیته 13‌گانه ستاد تسهیلات سفر که شامل دستگاه‌های اجرایی استان در سطوح مختلف مدیریتی و کارشناسی در سطح شهر و روستا که قطعاً در قالب این جمعیت گنجانده نمی‌شوند، تلاش زیادی متحمل شدند که قابل تقدیر است.

دادبود اذعان داشت: نوروز امسال از معدود ایامی بود که مقام معظم رهبری طی جلسه‎ای با دست‎اندرکاران تسهیلات سفرهای نوروزی تاکیدات مهمی در خصوص ایمنی سفر ایراد فرمودند که این امر نشان‌دهنده مهم بودن سلامت و فراهم‎سازی موارد ایمنی و رفاهی مردم از نگاه معظم‎له است.

وی با اشاره به آمار کاهش تصادفات در استان ادامه داد: طبق گزارش فرماندهی انتظامی گلستان کاهش قابل توجهی در امر تصادفات در سطح استان گلستان داشتیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله گردشگری خاطرنشان کرد: برای توسعه گردشگری و زمینه‌های جذب مسافران و توریست باید اقدامات اساسی صورت گیرد لذا طی چند سال گذشته اقدامات خوبی برای توسعه زیرساخت‎های گردشگری و استانداردسازی فضاهای گردشگری استان برداشته شده است.

دادبود در پایان اذعان داشت: برای رسیدن به توسعه و اشتغال پایدار و رونق اقتصادی باید به مقوله گردشگری در استان توجه بیشتری شود چراکه توجه به این مهم نشاط و طراوت جامعه را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/2307/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول