اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر گرگان:

«طرح کلی گردشگری ناهارخوران» در دستورکار است

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به قابلیت‌های گردشگری ناهارخوران گفت: اجرای طرح کلی گردشگری در ناهارخوران در دستور کار شورای اسلامی و شهرداری گرگان قرار دارد.

«طرح کلی گردشگری ناهارخوران» در دستورکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ ذبیح‌الله میقانی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: این طرح با تجمیع «شهربازی» و «دالان بهشت» با در نظر گرفتن پارکینگ عمومی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به توانمندی‌های بخش خصوصی افزود: به منظور حمایت از این بخش، طرح گردشگری «ناهارخوران» توسط بخش خصوصی به اجرا در می‌آید.

تهیه طرح مطالعات گردشگری «دالان بهشت» در شورای شهر گرگان تصویب شد

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به پانصد و چهارمین جلسه رسمی و علنی این شورا اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: در این جلسه تهیه طرح مطالعات گردشگری «دالان بهشت» تصویب شد.

میقانی تصریح کرد: این طرح با هدف ایجاد فضای گردشگری در «ناهارخوران» به عنوان یک منطقه توریستی که در کشور شناخته شد، به تصویب رسید. 

به گفته وی، فراخوان عمومی تهیه طرح فوق توسط شهرداری گرگان در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

سرمایه گذاران متعدد طرح‌های پیشنهادی ارائه داده‌اند

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: با توجه به مراجعه سرمایه‌گذاران متعدد برای سرمایه‌گذاری در «دالان بهشت» و ارائه طرح‌های پیشنهادی در این خصوص، موضوع تهیه طرح مطالعاتی این دالان در دستور کار شورای اسلامی و شهرداری گرگان قرار گرفت.

میقانی با بیان اینکه زمین شهربازی موجود «ناهارخوران» در آستانه تحویل از مستاجر قبلی است، ابراز داشت: شورای اسلامی و شهرداری گرگان در نظر دارند با تجمیع زمین شهربازی و «دالان بهشت» طرح کلی گردشگری ناهارخوران را در این اراضی تهیه و اجرا کنند.

وی در ادامه با اشاره به سایر مصوبات جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در این جلسه مقرر شد به 110 نفر از مالکان «گاسفوردهای اسقاطی» شهرداری کمک مالی شود.

به 110 مالک «گاسفوردهای اسقاطی» شهرداری گرگان کمک مالی می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر گرگان اضافه کرد: بر اساس این مصوبه به 43 نفر از مجموع 110 مالک «گاسفوردهای اسقاطی» شهرداری که موفق به دریافت تسهیلات بانکی و مجوز تاکسی نشدند مبلغ 15 میلیون ریال کمک مالی خواهد شد.

میقانی متذکر شد: علاوه بر این 43 نفر دیگر که تسهیلات بانکی دریافت کرده، اما موفق به دریافت تاکسی نشدند مبلغ 12 میلیون ریال کمک مالی دریافت می‌کنند.

به گفته وی، به 24 نفر دیگر از مالکان «گاسفوردهای اسقاطی» که هم موفق به دریافت تسهیلات بانکی و هم تاکسی شدند مبلغ 10 میلیون ریال کمک مالی می‌شود.    

انتهای پیام/‌83003/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول