اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت گرفت

بازدید بیش از 567 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری طبیعی اصفهان

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان گفت: در ایام نوروز 567 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری طبیعی، فرهنگی و انسان ساخت شهرستان‌های استان اصفهان بازدید کردند.

بازدید بیش از 567 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری طبیعی اصفهان

مهدی جمالی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به عملکرد مطلوب شهرداری‌ها در پذیرایی از مهمانان نوروزی اظهار کرد: عملکرد 104 شهرداری در راستای راه‌اندازی ستاد تسهیلات نوروزی مطلوب بوده است.

وی به عملکرد شهرستان‌های شاخص استان در راستای پذیرایی از مهمانان نوروزی اشاره کرد و افزود: راهنمایی یک‌هزار و 159 نفر مسافر و توزیع به هزار و 500 بروشور گردشگری و نقشه راهنمای گردشگری از اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز در شهر میمه به شمار می‌رود.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان تصریح کرد: 680 نفر مسافر در این شهر در چادر اسکان یافتند و 27 خانوار در پارک‌های سطح شهر و 177 نفر نیز از موزه مردم‌شناسی میمه بازدید کردند.

وی ادامه داد: شهر ورزنه نیز در نوروز پذیرای 23 هزار نفر مسافر بوده است که مسافران از جاذبه‌هایی همچون کالسکه‌سواری، اسب‌سواری، شتر‌سواری، چایخانه و غذاهای سنتی و کبوترخانه شهرداری بازدید داشتند.

جمالی‌نژاد تاکید کرد: در شهرستان خوانسار نیز سه هزار و 250 نفر مسافر راهنمایی و بیش از پنج هزار و 500 بروشور گردشگری توزیع شد.

وی اضافه کرد: یک هزار و 612 نفر مسافر در ایام نوروز در خوانسار اسکان و بیش از 510 نفر از مسجد جامع این شهرستان نیز بازدید کردند.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان گفت: 567 هزار نفر نیز از جاذبه‌های گردشگری طبیعی، فرهنگی و انسان ساخت شهرستان‌های اصفهان بازدید کردند و آبشار سمیرم، آبشار پونه‌زار، فریدون‌شهر، پارک سرچشمه خوانسار، گلستان کوه خوانسار، دهکده فرهنگی تفریحی چادگان، کویر شمال استان از جمله مکان‌های دیدنی پر طرفدار در استان اصفهان در ایام نوروز بوده است.

وی افزود: از ابتدای نوروز تا روز 15 فروردین ماه امسال بیش از یک میلیون و 410 هزار نفر از بنا‌های تاریخی بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول