اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی بانک‏های عامل استان زنجان:

واحدهای اقتصادی زنجان به تعهدات خود عمل کنند

رئیس شورای هماهنگی بانک‏های عامل استان زنجان گفت: واحدهای اقتصادی استان زنجان در پرداخت تعهدات خود به بانک‏ها به موقع عمل کنند.

واحدهای اقتصادی زنجان به تعهدات خود عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امید علی کرمی بعد از ظهر امروز در جلسه دیدار نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اظهار داشت: سیستم بانکی همیشه و در همه حال در کنار واحدهای اقتصادی است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‏های عامل استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه انتقال ارز با مشکلاتی مواجه هستیم، اذعان داشت: اما در حد توان برای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای اقتصادی تلاش می‏کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه واحدها برای پرداخت تعهدات خود به موقع عمل کنند، خاطر نشان کرد: در این صورت ارائه خدمات به واحدهای متقاضی نیز فراهم می‏شود.

*کاهش قیمت نهاده‎‏های دامی

در ادامه این جلسه عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه قیمت نهاده‏های دامی در سطح جهان کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: در این شرایط ذخیره‎سازی و واردات نهاده‏های دامی ضروری است.

جواد پاسه با اشاره به اینکه در حال حاضر واردات گوشت در استان زنجان جوابگوی نیازها نیست، ادامه داد: در صورت تامین اعتبار و همکاری با بخش خصوصی در این زمینه واردات افزایش یافته و با رقابتی شدن بازار، قیمت نیز کاهش پیدا می‏کند.

انتهای پیام/73006/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول