اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد:

خلق حماسه اقتصادی وظیفه همه مسئولان است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: خلق حماسه اقتصادی وظیفه همه مسئولان است.

خلق حماسه اقتصادی وظیفه همه مسئولان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین سلاح‌ورزی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به تأکید دوباره‌ مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال جاری با در نظر داشتن مسائل اقتصادی گفت: حجت بر مسئولان تمام است و ضرورت دارد، با نگاهی تازه در پی‌ برطرف نمودن مشکلات عدیده‌ این حوزه باشیم.

وی با اشاره به اینکه حماسه‌ اقتصادی از حماسه‌ سیاسی جدا نیست، افزود: بر کسی پوشیده نیست که انتخابات پیش‌رو مهم‌ترین مسأله‌ کشور است که می‌تواند تبدیل به حماسه‌ای ماندگار در حوزه‌ سیاست شود، اما این پایان کار نیست و رهبر معظم انقلاب به درستی با تأکید دوباره بر ضرورت خلق حماسه‌ای اقتصادی نشان دادند که مهم‌ترین حوزه همچنان اقتصاد و مسائل مرتبط با آن است.

سلاح‌ورزی تصریح کرد: بر همین اساس ضرورت دارد، سیاست‌های مسئولان در همه‌ حوزه‌ها و همه سطوح با در نظر داشتن تأکیدات مقام معظم رهبری بر مسائل اقتصادی، برنامه‌ریزی و اجرا شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به ضرورت یکپارچه‌سازی تصمیمات برای عبور از شرایط کنونی گفت: علی‌رغم همه‌ تأکیداتی که در این سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب وجود داشته، اما همچنان فعالان حوزه‌های اقتصادی با چالش‌ها و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند که بسیاری از آنها با اتخاذ سیاست‌های درست و البته عمل به وعده‌های داده شده توسط مسئولان به راحتی قابل حل و فصل هستند که امیدواریم در این زمینه گشایشی حاصل شود.

انتهای پیام/2304/ط10/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول