اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

انتخابات و اقتصاد مقاومتی نماد شعار امسال هستند

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه شعار سال 1392 واقعیت انکارناپذیر جامعه است، توجه به این شعار را با توجه به شرایط کشور ضروری دانست و گفت: شرکت در انتخابات و توجه به اقتصاد مقاومتی نماد حماسه سیاسی و اقتصادی هستند.

انتخابات و اقتصاد مقاومتی نماد شعار امسال هستند

ناصر گرزین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: همه مردم و مسئولان وظیفه حضور حداکثری در انتخابات 24 خرداد ماه امسال را دارند.

وی افزود: تحقق بعد سیاسی شعار حماسه سیاسی و اقتصادی حضور با عظمت و باشکوه مردم در صحنه انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و دوره چهارم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها است.

«اقتصاد مقاومتی» متفاوت از اقتصاد ریاضتی غرب است

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: در بحث اقتصادی همه وظیفه تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص «اقتصاد مقاومتی» را دارند.

گرزین با بیان اینکه «اقتصاد مقاومتی» متفاوت از اقتصاد ریاضتی غرب است، تصریح کرد: «اقتصاد مقاومتی» به معنی مقاومت در برابر تحریم‌ها و اتکا به تولید ملی است.

به گفته وی، علاوه بر این مسئولان باید با خدمات شبانه‌روزی و صادقانه خود آسایش را برای جامعه به ارمغان آورند.

انتخابات ریاست جمهوری و تحریم‌های اقتصادی دلایل نامگذاری سال 1392 هستند

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص ضرورت نامگذاری سال 1392 به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» توسط مقام معظم رهبری گفت: دو رویداد برگزاری دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری و مقاومت در برابر تحریم‌های اقتصادی غرب دلیل نامگذاری امسال به این نام هستند.

گرزین اضافه کرد: با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت اجرایی کشور برای مدت چهار سال مشخص و در دست یک نفر قرار گرفته که اتفاق بسیار مهمی برای کشور محسوب می‌شود. 

وی ابراز امیدواری کرد: ملت ایران امسال نیز همچون سال‌های گذشته با مقاومت در برابر تحریم‌های اقتصادی غرب شکست دیگری را برای دشمنان رقم بزنند.

خدمت صادقانه ویژگی مثبت روسای جمهور گذشته است

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور آینده باید ویژگی‌های مثبت روسای جمهور گذشته را داشته و از نقاط منفی آنها پرهیز کند، افزود: مردمی بودن و خدمت‌رسانی صادقانه به صورت شبانه‌روزی ویژگی مثبت روسای جمهور گذشته است.

گرزین اذعان داشت: ویژگی منفی روسای جمهور گذشته عبور از خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته وی، جمهوری اسلامی با خون شهدا پایه‌گذاری و استمرار یافت لذا همه ما وظیفه حراست از دستاوردهای خون پاک شهدا را داریم.

انتهای پیام/‌83003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول