اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز در گفت‌وگو با فارس:

کلید واژه حماسه سیاسی و اقتصادی مشارکت مردم است

فرماندار تبریز کلید واژه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مشارکت مردم دانست.

کلید واژه حماسه سیاسی و اقتصادی مشارکت مردم است

محمود چمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: به‌ کار بردن کلید واژه حماسه نشانگر نیاز به تحرک عملی، همگانی و بسیج‌وار برای تحقق بیشتر استقرار سیاسی و اقتصادی در داخل و در منطقه است.

وی تصریح کرد: در مسئله حماسه سیاسی، وحدت و حرکت سیاسی حول محور انتخابات که تجلی قدرت ملی است، باید مورد توجه قرار گیرد.

چمنی تاکید کرد: در بحث حماسه اقتصادی با وجود تحریم‌های دشمنان باید برای رشد تولید ملی و فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی تلاش شود.

وی با اشاره به حضور پرشکوه و با نشاط مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته در اوج فشارها و تحریم‌ها که بر خلاف دنیا و دیدگاه‌های غرب بود، افزود: مردم با بصیرت ایران در 34 سال گذشته ثابت کرده‌اند پیام‌های مقام ولایت را به بهترین وجه دریافت کرده اند و امسال نیز به همین شکل بوده و حالا نوبت مسئولان است.

فرماندار تبریز، از رسانه‌ها خواست الزامات و ضروریات حماسه‌ سیاسی و اقتصادی را برای مردم تبیین کنند.

بداخلاقی در انتخابات موجب بدبینی مردم می‌شود

وی، مشارکت مردم و امنیت پایدار را از جمله مصادیق الزامات تحقق حماسه سیاسی دانست و گفت: تحکیم فضای اخلاقی در آستانه انتخابات ضروری است چون بداخلاقی در انتخابات برای مردم ایجاد پرسش می‌کند که برای خدمت سراغ بداخلاقی نمی‌روند چون کار حرام با خیر با هم همخوانی ندارد.

برای تحقق حماسه اقتصادی باید در این زمینه به اصول اسلامی برگردیم

چمنی، قناعت و پرهیز کردن از اسراف را برای تحقق حماسه اقتصادی ضروری دانست و تصریح کرد: برای تحقق حماسه اقتصادی باید در این زمینه به اصول اسلامی برگردیم. 

وی خاطرنشان کرد: اگر حماسه سیاسی محقق شود حماسه اقتصادی نیز در کشور تحقق می‌یابد و شرط تحقق این دو حماسه پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

چمنی، مردم ایران اسلامی را مردمانی با عظمت و کرامات برشمرد که در سال گذشته با مقاومت و ایستادگی در مقابل سخت‌ترین تحریم‌ها از راه و اهداف انقلاب اسلامی دست برنداشتند و همچنان در راه تداوم آرما‌ن‌های اصیل امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی و اقتصادی نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی خواهد بود، گفت: جمهوری اسلامی به عنوان الگوی حکومتی که شکل‌گیری و استقرار آن بر پایه مبانی دینی و حضور فعال مردم است، حقانیت مردم‌سالاری دینی را در این عرصه حماسه‌ساز به جهانیان نشان خواهد داد.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول