اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

خلق حماسه سیاسی و اقتصادی نیازمند تدبر و شجاعت است

امام جمعه جیرفت با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: حماسه کاری است که با تدبر و شجاعت انجام و خروجی آن سربلندی و افتخار باشد.

خلق حماسه سیاسی و اقتصادی نیازمند تدبر و شجاعت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در دیدار هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت اظهار داشت: دستیابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به رتبه برتر منطقه هفت توقعی بود که از این دانشگاه داشتیم و این واحد با کادر علمی خوب، مدیریت و مجموعه‌ای خدمتگزار باید به این مراتب دست می‌یافت.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: حماسه کاری است که با تدبر و شجاعت انجام می‌شود و نسنجیده ورود به کار نمی‌شود که خروجی آن هم سربلندی و افتخار است، بی‌تدبیری از آفت‌های جامعه است که این نوع عمل کردن در بخش اقتصادی کشور ما مشکلاتی را ایجاد کرد.

عسکری تصریح کرد: یکی از کارهای خوبی که در دانشگاه جیرفت انجام شد این بود که با تدبیر پیش رفتید تا هزینه‌های دانشگاه را کم کنید و فقط متکی به شهریه دانشجویان نباشید، از امروز استعدادهای منطقه را شناسایی کنید و کارهای تولیدی و تجاری با توجه به استعداد و نیاز منطقه انجام دهید.

وی خاطر نشان کرد: در بحث کشاورزی هم امکانات دارید و هم نیروی متخصص، باید برنامه‌ریزی شود تا در راستای توسعه گام بردارید، از جمله کارهایی که نام نیک بر جای می‌گذارد، ارتقای سطح علمی منطقه است، رشته‌هایی را در جیرفت راه‌اندازی کنید که نیاز امروز و آینده منطقه را برطرف کند.

امام جمعه جیرفت گفت: با توجه به وجود معادن مختلف در منطقه جنوب کرمان یکی از اقدامات تربیت نیروی مورد نیاز برای بهره‌برداری از این نعمت است تا در آینده نیاز به آوردن کاردان و تکنیسین از بیرون منطقه نباشد.

عسکری اذعان داشت: در مسائل علمی خدمات، بنیادین و ماندگار است و این نسل تا هست غنای علمی دارد و باید از این فرصت که وجود دارد در راستای غنای علمی جنوب گام‌های ماندگار برداشته شود.

انتهای پیام/80002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول