اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق تعاون زنجان:

خلق حماسه اقتصادی با توسعه اقتصاد تعاونی محقق می‌شود

دبیر اتاق تعاون زنجان با اشاره به شعار سال گفت: خلق حماسه اقتصادی می‌تواند با توسعه اقتصاد تعاونی در سال جدید تحقق یابد.

خلق حماسه اقتصادی با توسعه اقتصاد تعاونی محقق می‌شود

محسن جاویدان امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اقتصاد تعاونی در استان و کشور می‌تواند در تحقق اهداف شعار سال کمک بسیار زیادی کند.

وی موضوع اقتصاد کشور را مهم عنوان کرد و افزود: برای توسعه شاخص‏های اقتصادی در سال‌جاری باید برنامه مدونی وجود داشته باشد.

دبیر اتاق تعاون زنجان، اقتصاد تعاونی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: تعاون در کشور نقش قابل توجهی در توسعه اقتصادی دارد.

وی اقتصاد تعاونی را اقتصادی مردمی عنوان کرد و اظهار داشت: اقتصاد مردمی توان توسعه اقتصادی و شکست تحریم‏های دشمن را دارد.

جاویدان اقتصاد متکی بر مردم را، مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: همه کارشناسان اقتصادی اعتقاد دارند اقتصاد مبتنی بر مردم کمتر آسیب‌پذیر است.

*اقتصاد مشارکتی اقتصادی توسعه یافته است

دبیر اتاق تعاون زنجان، اقتصاد متکی بر مردم را اقتصادی مشارکتی دانست و تاکید کرد: اقتصاد مشارکتی اقتصادی توسعه یافته است.

وی به نظرات کارشناسان در مورد تحریم دشمن اشاره کرد و افزود: کارشناسان معتقد بودند در سال گذشته تحریم‏ها بی‌تاثیر نبوده است.

جاویدان ادامه داد: در این شرایط با تکیه بر اقتصاد تعاونی می‏توان دشمنان را در تحریم‏ها ناکام گذاشت.

دبیر اتاق تعاون زنجان توجه به تعاونی‏های استان را مهم دانست و گفت: برای توسعه اقتصادی استان باید تعاونی‏های مختلف فعال باشند.

وی توجه به همه بخش‌های اقتصاد تعاونی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در سال‌جاری باید تحقق حماسه اقتصادی با جدیت دنبال شود.

جاویدان به نقش تعاون در اقتصاد کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در برنامه‏های توسعه‏ای کشور، نقش تعاون در اقتصاد کشور بسیار مهم است.

انتهای پیام/73002/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول