اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون کشاورزی در گفت‌وگو با فارس:

مجلس با تورم و بی‌انضباطی اقتصادی مقابله می‌کند / بودجه 92 را تورم‌زدا مصوب می‌کنیم

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در تلاش است تا گره‌های کور تورم و بی‌انضباطی اقتصادی را شناسایی و نسبت به رفع و دفع آن اقدام کند.

مجلس با تورم و بی‌انضباطی اقتصادی مقابله می‌کند / بودجه 92 را تورم‌زدا مصوب می‌کنیم

حجت‌الاسلام حبیب برومند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: برای رفع این گره‌های کور مجلس اقدام اساسی را در بودجه سال 92 پیش‌بینی می‌کند به طوری که سعی وافر داریم تا این بودجه تورم‌زدا باشد.

وی توزیع عادلانه امکانات و تسهیلات از سوی دولت به تمام مناطق کشور را در حمایت از تولید و خلق حماسه اقتصادی بسیار ضروری و با اهمیت خواند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دولت باید به برقراری تعادل برای تامین زیر‌ساخت‌ها و امکانات لازم برای پیشرفت استان‌های کمتر توسعه یافته نگاه عادلانه‌ای داشته باشد تا رشد متوازن اتفاق بیفتد.

برومند با بیان اینکه نمایندگان مجلس برای سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور حرکت دولتمردان را کاملاً رصد می‌کنند، یادآور شد: در این خصوص تذکراتی نیز به دولت داده شده است.

وی با انتقاد از نبود برنامه جامع برای توسعه پایدار اقتصادی در کارنامه و اقدام دولتمردان به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: تولید محور اصلی اقتصاد است اما در عمل می‌بینیم که دولت برای حمایت از تولید کشور فقط به شعار اکتفا کرده و در عمل کار خاصی را انجام نداده است.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس ادامه داد:‌ امسال از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده که در این زمینه همچنان توجه به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در اولویت قرار دارد.

برومند بیان داشت: تکلیف بر همگان روشن است و باید برای پویایی و ازدیاد تولید کشور بخش دولتی به وظیفه و مسئولیت خود عمل کند.

وی عملکرد دولت را در واردات و صادرات غیر‌قابل قبول خواند و افزود: هر روز تعطیلی واحدهای تولیدی و پایین آمدن بهره‌وری و افزایش بیکاری را در کشور شاهد هستیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با انتقاد از برخی شکاف طبقاتی در کشور به دنبال سیاست‌گذاری غلط تصریح کرد:‌ دولت باید برای سامان دادن به وضعیت اسف‌بار اقتصادی کشور و ارتقای رفاه اجتماعی مردم برنامه‌های خود را منطقی ادامه دهد تا مبادا در روزهای پایانی دولت ضربه‌ای به این عرصه وارد شود.

انتهای پیام/62003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول