اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان کاشان:

ورزش همگانی یکی از راهکارهای تحقق حماسه اقتصادی است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، توسعه و گسترش ورزش همگانی را یکی از راهکارهای تحقق حماسه اقتصادی عنوان کرد.

ورزش همگانی یکی از راهکارهای تحقق حماسه اقتصادی است

حسین حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان کاشان اظهار داشت: ترویج و توسعه ورزش همگانی به عنوان ورزشی که علاوه بر آن که بدون هزینه است اقشار بیشتری از جامعه را در بر می‌گیرد می‌تواند به رشد بعد اقتصادی ورزش کمک شایانی کند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به ورزش همگانی نه تنها در ایجاد جامعه‌ای سالم و با نشاط مؤثر است، بلکه می‌تواند کشور را از واردات بسیاری از داروها و هزینه‌های درمان بی‌نیاز کرده و همچنین از خروج ارز به خارج از کشور جلوگیری و به اقتصاد کشور کمک کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان تصریح کرد: توجه به ورزش همگانی در جامعه برای ایجاد سلامت اجتماعی و در نتیجه خلق حماسه اقتصادی امری ضروری است.

حیدریان با بیان اینکه رویکرد اقتصادی چند سال اخیر مقام معظم رهبری، نشان دهنده ادامه تهدیدات و تحریم‌های دشمنان انقلاب اسلامی و لزوم مقابله آحاد جامعه در برابر این فشارها است ابراز داشت: همه نهادها و دستگاه‌های شهرستان از جمله اداره ورزش و جوانان کاشان خود را موظف می‌دانند تمام تلاش خود را برای تحقق این مطالبه رهبری به کار گیرند.

وی در ادامه به بعد سیاسی نامگذاری سال جدید پرداخت و با تأکید کرد: خلق حماسه سیاسی ملت بزرگ ایران اسلامی تنها در سایه تبعیت و فرمانبرداری از مقام معظم رهبری رقم می‌خورد.

این مسئول حضور همگانی در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری را یکی از مصادیق تحقق حماسه سیاسی قلمداد و عنوان کرد: حضور پرشور جامعه ورزش کاشان به عنوان یکی از اقشار تأثیرگذار در عرصه انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند نقش بسزایی را در تحقق حماسه سیاسی ایفا کند و ظرفیت‌های مختلف این قشر را بیش از پیش به اثبات برساند.

انتهای پیام/63009/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول