اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی کرمان:

کارگران و کارفرمایان حماسه اقتصادی را رقم بزنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: دولت، کارگران و کارفرمایان می‌توانند با تعامل مناسب و رعایت اصل سه جانبه‌گرایی به بهترین شکل ممکن حماسه اقتصادی را رقم بزنند.

کارگران و کارفرمایان حماسه اقتصادی را رقم بزنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن رحمانی در دومین جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج کارگری اظهار داشت: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی قطعاً باید کار، تولید، سرمایه‌گذاری و ارزش افزوده بیشتری در واحدهای کاری استان محقق شود.

وی کارگران را خط مقدم کار و تلاش در جامعه دانست و افزود: دولت، کارگران و کارفرمایان می‌توانند با تعامل مناسب و رعایت اصل سه جانبه‌گرایی به بهترین شکل ممکن حماسه اقتصادی را رقم بزنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به شرایط حساس کنونی جامعه و انتخابات ریاست جمهوری بر رصد کردن محیط‌ های کارگری استان تأکید کرد و گفت: باید با افزایش بصیرت قشر خدوم کارگر، زمینه مناسب را برای خلق حماسه سیاسی آنان مهیا کنیم.

رحمانی با بیان اینکه در هفته بسیج کارگری برنامه‌های مختلفی طرح‌ریزی شده است، گفت: گلباران قبور شهدا و تجلیل از خانواده شهدای کارگر، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و همایش‌های مختلف ورزشی برای کارگران و خانواده‌ها و دیدار مسؤلان جامعه کار و کارگری با مقامات کشوری و استانی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه رویکرد بسیج کارگری در دوران کنونی کار و تلاش است، عنوان کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگری باید به منظور کمک به تولید و کار و تبلیغ کالاهای ساخت داخل کشور تلاش کنند.

محمد کاظمی گفت: تمام مردم به‌ویژه بسیجیان ایران اسلامی باید تلاش کنند تا در تحقق شعار امسال، نقش داشته باشند.

حمیدرضا حسین‌خانی مسئول سازمان بسیج کارگری استان کرمان نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج کارگری اظهار داشت: شهید علی محمدی‌پور از کارگران مجتمع مس سرچشمه به عنوان شهید شاخص کارگری سال 92 استان کرمان انتخاب شده و تمام تلاش سازمان بسیج کارگری برای شناساندن شخصیت این شهید به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول