اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان گلپایگان:

تحقق حماسه اقتصادی با حمایت از تولید ملی محقق می‌شود

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: تحقق حماسه اقتصادی با حمایت از تولید ملی امکان‌پذیر است، چراکه رونق واحدهای تولیدی می‌تواند موجب رشد اقتصادی و خودکفایی کشور شود.

تحقق حماسه اقتصادی با حمایت از تولید ملی محقق می‌شود

محسن حسین‌میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دهه چهارم انقلاب اسلامی را دهه پیشرفت و عدالت نام‌گذاری کردند و این نام‌گذاری براساس شرایط و مقتضیات کشور در راستای رسیدن به افق چشم انداز توسعه تبیین شده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته با یاری خدا، با رهنمودهای الهی و حکیمانه رهبری و اتحاد و همدلی گام‌های بلندی در زمینه پیشرفت و تعالی کشور برداشته شده است .

فرماندار شهرستان گلپایگان تأکید کرد: نام‌گذاری سال‌ها نباید در حد شعار باشد و فرمان امسال مقام عظمای ولایت با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تداوم فرامین ایشان در سال‌های گذشته است که برای تحقق این فرمان الهی همه مسئولان کشوری و آحاد مردم باید تلاش کنند.

حسین‌میرزایی با بیان اینکه انتخاب شعار حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی برای ایران اسلامی امیدبخش و شورآفرین و برای دشمنان ناامیدکننده است، ادامه داد: عملی کردن این شعار می‌تواند موجب عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در جهان شده، پیشرفت و تعالی کشور را تضمین و ایران اسلامی را در مقابل بدخواهان ایمن می‌سازد.

وی با بیان اینکه حماسه اقتصادی تاکیدی است برای به بار نشستن جهاد اقتصادی، عنوان کرد: سیاست‌گذاران کشور باید با برنامه‌ریزی مفید و مؤثر برای مجاهدت اقتصادی گام بردارند و مردم نیز با انگیزه مجاهدت، روحیه جمعی، بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی و کار و سرمایه ملی به این جهاد و حماسه‌آفرینی کمک کنند.

فرماندار شهرستان گلپایگان اذعان داشت: تحقق حماسه اقتصادی با حمایت از تولید ملی موجب رشد اقتصادی و رونق واحدهای تولیدی و خودکفایی کشور می‌شود.

حسین‌میرزایی متذکر شد: بارها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد تهدید دشمنان قرار گرفته است، اما مردم با حضور آگاهانه و بابصیرت خود در صحنه دشمنان را ناامید کرده‌اند.

وی افزود: در خردادماه امسال مردم ایران اسلامی با حضور پرشور و نشاط خود در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خط بطلانی بر محاسبات دشمنان خواهند کشید.

فرماندار شهرستان گلپایگان در پایان ابراز داشت: مردم با حضور پرشور در انتخابات به دغدغه‌های مقام عظمای ولایت پاسخ مثبت خواهند داد و برگ زرین دیگری به نام حماسه سیاسی در تاریخ ایران اسلامی به ثبت خواهند رساند.

انتهای پیام/63014/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول