اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حماسه اقتصادی و سیاسی در گرو برنامه دینی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: مدیران و مسئولان و جامعه اگر برنامه دینی را در اقتصاد به کار گیرند حماسه اقتصادی محقق خواهد شد و اگر در سیاست انجام دهند حماسه سیاسی شکل می‌گیرد.

حماسه اقتصادی و سیاسی در گرو برنامه دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در نخستین جلسه شورای اداری سال 92 استان همدان اظهار داشت: سال خوب با عملکردهای خوب ما سال مطلوبی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه احسان یکی از آموزه‌های دینی ما است، افزود: در قرآن راجع به احسان، محسن، احسن و حسن مباحث زیادی داریم که هنوز به منصه ظهور نرسیده و احسان در آیات قرآن با احسان در عرف جامعه تفاوت دارد.

وی گفت: در آموزه‌های اسلامی تأکید شده که مردم کارهای نیک را نیکوتر انجام دهند و مسلمان باید از کارهای بد پرهیز کند.

محمدی تصریح کرد: برای انجام کارهای نیک باید نیکوسازی کنیم و کارهای نیک را بدون غل و غش و بدون هیچ گونه عیبی به صورت مطلوب انجام دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان در زمینه انجام کارهای استاندارد و مطلوب به قرآن عمل کردند، یادآور شد: دشمنان با عمل به قرآن از ما مسلمانان پیشی گرفتند و ما باید تلاش کنیم که جهان اسلام از سلطه آن‌ها خارج شود.

امام جمعه همدان ادامه داد: مدیران و مسئولان و همه جامعه اگر این برنامه دینی را در اقتصاد به کار گیرند حماسه اقتصادی محقق خواهد شد و اگر در سیاست انجام دهند حماسه سیاسی شکل می‌گیرد، اما متأسفانه این دستورات انجام نمی‌شود و در حد شعار باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از هر جایی که ما ضعف داریم نفوذ می‌کند، گفت: هر موقع که وظایف محوله را خوب انجام ندهیم نقطه ضعف ما آنجا است.

انتهای پیام/89019/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول