اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل:

شاکله حماسه سیاسی و اقتصادی حفظ روحیه خدمت‌رسانی است

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: شاکله و بنیان خلق حماسه سیاسی و اقتصادی در سایه خدمت‌رسانی بی‌منت و پای کار بودن است.

شاکله حماسه سیاسی و اقتصادی حفظ روحیه خدمت‌رسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات طرح‌های عمرانی نیمه تمام در اردبیل اظهار داشت: در سالی که مقام معظم رهبری از آن به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی یاد کردند، همه باید لحظه لحظه فرصت خدمت‌رسانی را غنیمت شمرده و اجازه ندهیم این لحظات به بطالت سپری شود.

وی تصریح کرد: دولت دهم و مسئولان استانی برای لحظه به لحظه فرصت باقی‌مانده از خدمت‌رسانی در دولت دهم برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کردند که انتظار می‌رود همه این برنامه‌ها با یک حرکت منسجم به ثمر بنشیند.

عاملی خاطرنشان کرد: تا پایان اردیبهشت تعداد 237 پروژه تولیدی، خدماتی و عمرانی در سطح استان اعم از عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون استاندار اضافه کرد: این پروژه‌ها به تفکیک شهرستان‌ها شامل 78 پروژه اردبیل، پنج پروژه بیله‌سوار، 52 پروژه پارس‌آباد، یک پروژه سرعین، 17 پروژه خلخال، 10 پروژه کوثر، 26 پروژه گرمی، 24 پروژه مشگین‌شهر، 14 پروژه نمین، شش پروژه شهرستان نیر و چهار پروژه دیگر که در مجموع 237 پروژه افتتاح و مورد استفاده مردم ولایت‌مدار استان اردبیل قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: تعدادی از این پروژه‌ها مربوط به سدسازی، گازرسانی به روستاها، احداث مسکن مهر، تکمیل سالن سرپوشیده ورزشی و همچنین اجرای طرح هادی، برق‌رسانی به روستاها و ایجاد مراکز بهداشتی، درمانی در نقاط محروم و روستایی است.

عاملی یادآور شد: با حضور مسئولان کشوری و استانی این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح این پروژه‌ها شاهد ارتقای شاخص‌های توسعه استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل ادامه داد: ما با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان منطقه سعی داریم این پروژه‌ها را تا مدت تعیین شده تکمیل کرده و به مرحله افتتاح برسانیم که در این هدف‌گذاری خود معتقدیم باید تلاش و کوشش مضاعفی را داشته باشیم.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا با تعامل و همکاری بیشتر در فرصت باقی‌مانده از تمام ظرفیت‌های خود در راستای به ثمر رساندن این پروژه‌ها استفاده کرده و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا این طرح‌ها و پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم استان قرار بگیرد.

انتهای پیام/62001/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول