اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص کادر فنی تیم ملی فوتسال

بانوی فوتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

با تشخیص کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان، فاطمه اعتدادی بانوی فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

بانوی فوتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اعتدادی که در طول سالیان اخیر همواره یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور و یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان بوده است با دعوت دوباره به تیم ملی بدون شک این افکار را در اذهان زنده می‌کند که کادر فنی تیم ملی به وی اعتقادی راسخ دارند.

مرحله جدید تمرینات اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال بانوان کشور قرار است از 24 تا 30 فروردین ماه سال جاری برگزار شود که در این بین فاطمه اعتدادی این بانوی شایسته قزوینی به طور قطع باز هم درصدد خواهد بود تا توانایی‌های خود را در این اردو به رخ دیگر بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بکشد.

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های بازی‌های داخل سالن آسیا آماده می‌کند که قرار است این رقابت‌ها از 25 تیرماه سال جاری با حضور هشت تیم به میزبانی کره جنوبی برگزار شود.

گرچه تا زمان آغاز رقابت‌های فوتسال قهرمانی داخل سالن آسیا سه ماه زمان باقی مانده است، اما به نظر می‌رسد کادر فنی تیم ملی اردوهای آمادگی خود را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است، به طوری که این تیم نخستین اردوی خود را از چهارم فروردین ماه نیز در تهران برپا کرده است.

اعتدادی که در بازی‌های قبلی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در سال‌های گذشته همواره عملکرد مثبتی را از خود برجای گذاشته، نشان داده است که از شم گلزنی بالایی برخوردار است به طوری که وی در جریان آخرین بازی‌های تیم ملی در جام جهانی کوچک کشور پرتغال موفق شد سه گل ارزشمند را به ثمر برساند و عملکردی شایسته و درخشان را از خود بر جای بگذارد.

این بانوی شایسته قزوینی که دو فصل متوالی عنوان بهترین گلزن لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، در این فصل هم به عنوان یک مهاجم گلزن تیم فوتسال کاسپین قزوین را در جریان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور همراهی می‌کند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول