اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فامنین خبر داد

برگزاری مراسم گلریزان و دیدار دوستانه با تیم فوتسال انجمن ورزشی‌نویسان همدان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین از برگزاری مراسم گلریزان به نفع کودکان بی‌سرپرست و بی بضاعت شهرستان و مسابقه دوستانه فوتسال با تیم انجمن ورزشی نویسان همدان خبر داد.

برگزاری مراسم گلریزان و دیدار دوستانه با تیم فوتسال انجمن ورزشی‌نویسان همدان

محمدتقی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: هم‌زمان با روزهای پایانی سال 91 که با مقارن با هفته احسان و نیکوکاری نام گرفته بود با همکاری فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان مراسم گلریزان و مسابقه دوستانه فوتسال با تیم انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان به نفع کودکان بی‌سرپرست و بی‌بضاعت شهرستان برگزار شد.

وی افزود: با هماهنگی با فرشید گل‌محمدی مدیر انجمن ورزشی‌نویسان استان تیم فوتسال این انجمن روز پنج‌شنبه 24 اسفند به شهرستان فامنین سفر خواهد کرد تا ضمن شرکت در مراسم گلریزان در مسابقه‌ای دوستانه‌ای با تیم مدیران و روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان بازی کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در بین دو نیمه این مسابقه دوستانه با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولان ادارات دولتی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مراسم گلریزان به نفع کودکان بی‌بضاعت برگزار شود.

وی از فامنین به عنوان نخستین شهرستان برای برگزاری مراسم گلریزان و دیدار با تیم انجمن ورزشی‌نویسان یاد کرد و گفت: این‌گونه مراسم و برگزاری مسابقات دوستانه ضمن پرداختن به ورزش همگانی و تشویق مردم به امر ورزش در تمام سنین، امور خیرخواهانه را در کنار ورزش زنده نگه می‌دارد و باعث پرورش روح جوانمردی در بین ورزشکاران جوان و آینده‌دار کشور و استان همدان خواهد شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: انجام بازی دوستانه فوتسال، انجام حرکات رزمی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای کودکان و خانواده‌های بی‌بضاعت و بی‌سرپرست شهرستان فامنین جزو برنامه‌های این مراسم گلریزان است که با حضور امام‌ جمعه، مدیران اداره‌های مختلف، نمایندگان مردم همدان در مجلس و مردم فهیم و نوع‌دوست فامنینی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول