اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان:

4 فوتسالیست آبادانی به تیم ملی بانوان دعوت شدند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان گفت: چهار فوتسالیست آبادانی به تیم ملی بانوان دعوت شدند.

4 فوتسالیست آبادانی به تیم ملی بانوان دعوت شدند

رز جدیدی زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، در خصوص دیدار تیمش در برابر کاسپین قزوین اظهار کرد: با وجود دریافت دو گل در 10 دقیقه ابتدایی این دیدار بازیکنان به خود آمده و در ادامه هشت بار دروازه این تیم را باز کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اضافه شدن دو بازیکن چمنی تیم قزوینی به تیم فوتسال این باشگاه پیش‌بینی بازی سختی را می‌کردیم و همین‌گونه نیز شد اما بازیکنان تیم صنعت نفت کار بزرگی را به ثمر نشانده و پیروز این میدان شدند.

جدیدی زاده اضافه کرد: غیبت دو بازیکن اصلی ما که به دلیل مصدومیت در این دیدار حاضر نبودند کار ما را بسیار سخت کرده بود و برای بازی آینده نیز در برابر پرسپولیس تهران، زینب آلبوعلی را در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی  بانوان طلایی پوش آبادانی تصریح کرد: همچنین در بازی آینده ما در برابر پرسپولیس تهران پگاه عبیدی را به علت سه اخطاره شدن در اختیار نخواهیم داشت.

وی افزود: وجود سالن خوب و با کیفیت دانشکده نفت آرامشی را به تیم داد تا موفق شدیم در این دیدار سخت به پیروزی برسیم و از طرف مجموعه تیم از همکاری‌های مسئولان دانشکده نفت سپاسگزارم.

رز جدیدی زاده با اعلام خبر دعوت مجدد بازیکنان تیم فوتسال صنعت نفت به تیم ملی گفت: از هفت بازیکنی که به اردوی تیم ملی دعوت شدند چهار بازیکن مجددا به اردوی این تیم دعوت شدند و باید در اردوی آماده سازی این تیم شرکت کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان ، امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان و مسئول و پرسنل سالن دانشکده نفت به خاطر سالنی که در اختیار تیم فوتسال این باشگاه قرار دادند قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/72008/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول