اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال

تیم فوتسال باروبن در خانه متوقف شد

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور تیم باروبن قزوین در خانه مقابل میهمان خود متوقف شد.

تیم فوتسال باروبن در خانه متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته سوم مسابقات لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال باروبن قزوین در سالن شهید بابایی قزوین مقابل تیم پولاد گسترش بروجرد قرار گرفت و در نهایت مقابل میهمان خود با نتیجه تساوی دو بر دو متوقف شد.

تیم باروبن قزوین که دومین فصل حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند تا این لحظه از مسابقات عملکرد خوبی را از خود بر جای نگذاشته است، به طوری که از سه دیدار قبلی خود دو شکست و تنها یک تساوی را در کارنامه به ثبت رسانده است.

تیم فوتسال باروبن قزوین که فصل قبل در آخرین لحظه‌ها شانس مجدد حضور در لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور را به دست آورد و به نوعی فرصت بقا در لیگ را کسب کرد به نظر می‌رسید در این فصل با استفاده از جذب بازیکن می‌خواهد خاطرات تلخ سال گذشته را از اذهان پاک کند، اما تا این لحظه از برگزاری مسابقات این تیم نشان داده که عملاً در لیگ موفق نیست.

تیم باروبن که تا این لحظه از رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور به نوعی عملکرد ضعیفی را از خود بر جای گذاشته است در دیدار نخست خود با نتیجه دو بر صفر بازی را به تیم شهید فرجی دیگر نماینده قزوین در این رقابت‌ها واگذار کرد و در بازی دوم خود با نتیجه‌ای سنگین بازی را به نماینده اردبیل واگذار کرد.

تیم فوتسال باروبن قزوین که سال گذشته اتفاقات عجیب و غریبی را در لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور رقم زد به نوعی در فصل جاری انتظار می‌رود با استفاده از یک کادر فنی مجرب بتواند عملکرد بهتری را از خود بر جای بگذارد و حتی‌الامکان سرمربی مشخصی را در رأس کادر فنی خود ببیند.

به هر حال تیم فوتسال باروبن قزوین به عنوان یکی از نمایندگان فوتسال استان باید از تمامی ظرفیت‌های خود در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور نهایت استفاده را ببرد تا بتواند در مسابقات آینده  نتایج بهتری را به دست آورد.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول