اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشخص شدن قهرمانان رده‌های سنی مختلف

سوت پایان لیگ فوتسال کاشان زده شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتسال شهرستان کاشان از پایان رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های کاشان در چهار رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خبر داد.

سوت پایان لیگ فوتسال کاشان زده شد

اسماعیل صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تیم‌های فوتسال نونهالان مرصاد، نوجوانان گارد، جوانان تصفیه آب قائم و تیم بزرگسالان بایت کاشان به ترتیب در رقابت‌های لیگ فوتسال نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شهرستان عنوان‌های قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در پایان مسابقات فوتسال لیگ نونهالان کاشان که با حضور چهار تیم به صورت دوره‌ای برگزار شد، تیم‌های مرصاد، استقلال جوان و بایت به ترتیب عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

رئیس کمیته فوتسال شهرستان کاشان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان کاشان ابراز داشت: در این رقابت‌ها نیز 6 تیم به صورت دوره‌ای به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان تیم‌های گارد، استقلال جوان و تصفیه آب قائم به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

صحرایی همچنین از قهرمانی تیم فوتسال جوانان تصفیه آب قائم در مسابقات فوتسال جوانان باشگاه‌های کاشان خبر داد و افزود: دیدار فینال مسابقات فوتسال جوانان باشگاه‌های کاشان بین دو تیم جوانان تصفیه آب قائم و مرصاد برگزار شد که در پایان، این دیدار با پیروزی 4 بر 2 تیم تصفیه آب قائم و قهرمانی این تیم به سرانجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات فوتسال جوانان باشگاه‌های کاشان با شرکت هفت تیم در دو گروه سه و چهار تیمی برگزار شد که در پایان از گروه اول تیم‌های مرصاد و کانون سیدالشهدا و از گروه دوم تیم‌های تصفیه آب قائم و ماهان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

صحرایی یادآور شد: در دیدار رده‌بندی مسابقات فوتسال جوانان باشگاه‌های کاشان تیم ماهان با پیروزی 7 بر یک مقابل کانون سیدالشهدا به مقام سوم رسید و در دیدار فینال نیز تصفیه آب قائم با پیروزی مقابل مرصاد عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

رئیس کمیته فوتسال شهرستان کاشان همچنین از قهرمانی تیم فوتسال بایت در مسابقات فوتسال سوپرلیگ باشگاه‌های کاشان خبر داد و گفت: مسابقات فوتسال سوپرلیگ باشگاه‌های کاشان با حضور تیم‌های کارگران و بایت نایب قهرمان مسابقات فوتسال دسته اول باشگاه‌های کاشان و همچنین دو تیم سیلک و گارد قهرمان و نایب قهرمان مسابقات فوتسال دسته دوم باشگاه‌های کاشان برگزار شد.

وی متذکر شد: در پایان مسابقات فوتسال سوپرلیگ باشگاه‌های کاشان دو تیم گارد و بایت به فینال مسابقات صعود کردند و در بازی نهایی نیز تیم بایت با پیروزی 4 بر 3 مقابل گارد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد. 

انتهای پیام/2406/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول