اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته‌های آینده

قدرت واقعی فوتسال علیصدر مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان گفت: در بازی برابر میلاد نور مرکزی بازیکنان ما به شرایط ایده‌آل نرسیده بودند به همین علت قدرت واقعی علیصدر در هفته‌های آینده مشخص خواهد شد.

قدرت واقعی فوتسال علیصدر مشخص می‌شود

عبدالرضا رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برد علیصدر برابر میلاد نور مرکزی اظهار داشت: با توجه به اینکه میلاد نور مرکزی در هفته گذشته پنج بر دو برابر برنای خوزستان شکست خورده بود برای کسب امتیاز به همدان آمده بودند.

وی افزود: بازی بسیار درگیرانه‌ای را از دو تیم شاهد بودیم و تنها دلیل آن نیز این بود که بازیکنان مرکزی نمی‌خواستند در همدان بازنده باشند و بازیکنان ما در همدان تنها به برد فکر می‌کردند.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان درباره استفاده داور از هفت کارت زرد و یک کارت قرمز بیان کرد: بازیکنان یک بازی فیزیکی را به نمایش گذاشتند و بیشتر از تاکتیک، فیزیک بازیکنان در این بازی مشهود بود البته داور نیز تمرکز لازم برای قضاوت را نداشت.

وی در پاسخ به بازی ضعیف علیصدر در این بازی به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: میلاد نور مرکزی نیز برای امتیاز به همدان آمده بود و همین کار بازیکنان ما را سخت کرده بود.

رضاییان خاطرنشان کرد: البته بازیکنان ما تا به این هفته به شرایط ایده‌آل خود نرسیده‌اند و نیاز به مسابقات و تمرینات بیشتری دارند اما مطمئن هستم در هفته‌های آینده بازی‌های بسیار زیبا‌تری را از علیصدر شاهد باشیم.

وی با اشاره به بازی هفته آینده علیصدر بیان کرد: هفته سوم مسابقات در تاریخ 15 فروردین 92 برگزار می‌شود که طی آن ما باید به لردگان، در استان چهارمحال و بختیاری سفر کنیم و به مصاف تیم شاهین لردگان برویم.

رضاییان با بیان اینکه در این فصل ظرفیت صعود به لیگ دسته اول را داریم، گفت: در این فصل با وسواس خاصی تیم را جمع کرده‌ام و تمام امکانات را در راستای صعود این تیم به لیگ دسته اول را بسیج کرده‌ام.

وی ادامه داد: علیصدر در این فصل از بازیکنان و مربیان بسیار خوبی سود می‌برد.

تیم فوتسال علیصدر همدان موفق شد در هفته دوم لیگ دسته دوم (گروه جنوب) در یک بازی خانگی با نتیجه یک بر صفر با گل دقیقه 25 وحید شانه‌ای از سد مهمان خود میلاد نور مرکزی گذر کند.

علیصدر هم‌اکنون با شش امتیاز از دو بازی در صدر جدول گروه جنوب لیگ دسته دوم فوتسال قرار دارد.

تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتسال کشور گروه جنوب در تاریخ 15 فروردین 92 باید به مصاف شاهین لردگان برود این بازی در ساعت 16 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89018/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول